Gigantul farmaceutic american "Pfizer" Inc. analizează opţiunile pe care le are la dispoziţie pentru operaţiunile sale de îngrijire a sănătăţii consumatorilor, inclusiv o separare parţială sau totală a acesteia, anunţă Reuters, menţionând că decizia privind activităţile menţionate va fi luată în 2018.
"Pfizer" a informat că divizia în cauză, care a avut vânzări de aproape 3,4 miliarde de dolari în 2016, este "destul de diferită" de activităţile de bază ale companiei şi este posibil ca aceasta să fie mai valoroasă în afara grupului.
Divizia de îngrijire a sănătăţii consumatorilor include branduri precum ChapStick (balsam de buze), Advil (medicament antiinflamator), Robitussin (sirop expectorant).
"Pfizer" a anunţat că a angajat consultanţii financiari "Centerview Partners" LLC, "Guggenheim Securities" LLC şi "Morgan Stanley & Co." LLC pentru analiza opţiunilor privitoare la divizia de îngrijire a sănătăţii.
"Pfizer" a avut un profit de 3,07 miliarde de dolari în trimestrul al doilea din 2017, la vânzări de 12,9 miliarde de dolari. Compania îşi va anunţa rezultatele financiare din trimestrul al treilea către finele lunii curente.
Luna trecută, Reuters a informat că grupul farmaceutic german "Merck" KGaA a angajat banca americană "JP Morgan" pentru vânzarea diviziei sale de îngrijire a sănătăţii consumatorilor.