Philips România raportează o cifră de afaceri pe 2007 de 95 de milioane de euro, cu o creştere de 32% faţa de anul precedent, pe divizii creşterile wiind de 300% pentru Healthcare, 25% pentru produsele electrocasnice şi de 70% pentru electronice. În domeniul aparaturii electro-casnice şi de îngrijire personală, compania deţine 59% din piaţa aparatelor de bucătărie, 26% din piaţa aspiratoarelor şi 35% din piaţa fiarelor de călcat. Pe piaţa aparatelor de îngrijire personală, Philips a înregistrat 77% din segmentul aparatelor electrice de bărbierit, 41% din cea a produselor pentru coafare (uscătoare, plăci, stylere) şi 64% din piaţa aparatelor de tuns. În domeniul produselor electronice, Philips este al treilea jucător important în piaţa LCD-urilor şi a sistemelor Home Cinema şi conduce pe piaţa DVD-urilor.
În anul 2007 s-au înregistrat următoarele creşteri faţă de 2006: de 16% la corpuri de iluminat pentru aplicaţii interioare, 80% pentru aplicaţii exterioare şi 20% pentru surse de iluminat.
În domeniul echipamentelor medicale, Philips este prezent pe piaţă cu echipamente de monitorizare cardiacă, echipamente de imagistică medicală, tehnologia informaţiei medicale şi echipamente cu ultrasunete.
"Prin obiectivele strategice definite Philips doreste sa atinga niveluri mai ridicate de profitabilitate. La nivel global, pana in
2010, Royal Philips Electronics se asteapta ca indicele EBITA al afacerilor sale curente sa depaseasca 10%. Philips
doreste sa obtina, pe plan international, o crestere medie anuala a vanzarilor de cel putin 6%, pentru
perioada 2008-2010 si sa dubleze valoarea EBITA per actiune, fata de nivelul ei din 2007."