Piaţa autohtonă a produselor profesionale de igienă va ajunge anul acesta la valoarea de 12 milioane de euro, în creştere cu 20% faţă de 2007 şi urmează ca în cinci ani să crească până la 20 milioane de euro, au declarat reprezentanţii Paper Plus.
Piaţa produselor profesionale de curăţenie şi igienă "din afara casei" (AfH), cum ar fi consumabilele din hârtie (prosoape şi role din hârtie, hârtie igienică), a cunoscut o evoluţie ascendentă în ultimul timp, fiind determinată de trecerea treptată a segmentelor de business de pe piaţa mass market pe un segment de nişă precum este cel de AfH.
Potrivit reprezentanţilor Paper Plus, creşterea cererilor pe piaţa produselor AfH a fost influenţată în principal de avantajele competitive oferite de produsele profesionale de igienă şi curăţenie, care sunt mai eficiente, atât din punct de vedere al consumului, cât şi din punctul de vedere al costurilor.
"Segmentul produselor de igienă "din afara casei" a fost conceput în deplină concordanţă cu nevoile antreprenorilor mari şi mijlocii mai ales în ceea ce priveşte eficientizarea costurilor efectuate pentru produsele destinate igienei spaţiilor publice şi a volumului de consum ale acestora. De exemplu, companiile cu 1.000 de angajaţi consumă în medie zece tone de hârtie pe an, iar în cazul utilizării dispenserelor inteligente consumul de hârtie poate fi redus cu până la 40%. Având în vedere aceste criterii ne aşteptăm ca în următorii cinci ani segmentul de AfH să înregistreze o creştere a cererilor în special din partea segmentelor de real estate şi HoReCa, urmând să atingă valoarea de 20 milioane euro", a declarat directorul general Paper Plus, Marian Ivan.
Astfel, cele mai noi tendinţe în materie de eficientizare a consumului şi a costurilor efectuate sunt înregistrate pe segmentul dispenserelor, suporturile industriale pentru hârtie şi detergenţi profesionali, utilizarea cărora permite reducerea cu până la 40% a consumului produselor AfH.
Compania Paper Plus este prezentă pe piaţa din România unde comercializează soluţii profesionale pentru igiena din afara casei precum: consumabile din hârtie (prosoape şi role din hârtie, hârtie igienică) şi dispensere sub brandurile Stok, Lotus şi Katrin şi detergenţi profesionali.