Piatraonline, showroom şi magazin online de piatră naturală, încheie anul 2017 cu o cifră de afaceri de 24 milioane lei, adica aproximativ 5.300.000 Euro şi incepe noul an cu planuri de dezvoltare a business-ului şi consolidarea reputaţiei de brand, potrivit unui comunicat de presă remis Redacţiei.
Facelift-ul showroom-ului interior, lansarea unei campanii integrate de recrutare online sau proiectele speciale dedicate Arhikit-ului sunt principalele anunţate la început de an.
Mariana Brădescu Constantinescu, Managing Partner Piatraonline, menţionează: "Ambiţia noastră în 2018 este să ne folosim de maturitatea la care am adus brand-ul Piatraonline pentru a creşte sau pentru a ne proteja de schimbările bruşte care vor apărea. Continuăm să ne facem planuri de dezvoltare, construim campanii care să capitalizeze realizările din anii precedenţi cu toate că ne confruntăm cu numeroase dificultăţi din partea cadrului legislativ iar discuţiile cu autorităţile nu par să clarifice lucrurile deocamdată".
În 2018, focusul Piatraonline vizează în principal investiţiile din zona B2B întrucât aceasta va reprezenta un domeniu cu potenţial mare de creştere pentru businessul de piatră naturală şi care va permite ascensiunea brandului către noi zone de dezvoltare, conform sursei citate.