Pluxee, noul brand care continuă activitatea de 25 de ani a lui Sodexo de lider în beneficii extrasalariale şi soluţii pentru creşterea implicării angajaţilor pe piaţa din România, şi-a prezentat planurile strategice pentru piaţa locală.
În ceea ce priveşte planul strategic pentru 2025, Pluxee doreşte să se poziţioneze ca partenerul preferat pentru beneficiile extrasalariale ale angajaţilor şi să fie recunoscut ca jucător relevant în piaţă. De asmenea, brandul intenţionează să îşi intensifice poziţia pe segmentul IMM-urilor, diversificând aria de beneficii extrasalariale pentru angajaţii acestora şi să îşi dezvolte portofoliul de produse şi servicii de wellbeing, pentru a continua să susţină puterea de cumpărare a angajaţilor şi implicarea lor la locul de muncă.
Manuel Fernandez Amezaga, Country CEO, Pluxee România a declarat: "Pluxee se dezvoltă pe fundaţia a 25 de ani de experienţă a companiei pe piaţa locală în care a înregistrat performanţe constante alături de o echipă talentată şi pasionată, care împărtăçeşte noua viziune de brand. Avem un impact pozitiv în societate prin susţinerea anumitor sectoare de activitate, cele în care cardurile pot fi folosite.
Acest sistem de vouchere electronice contribuie la creşterea economică a României, prin crearea de noi locuri de muncă, creşterea fiscalizării, susţinerea afacerilor mici şi mijlocii dar şi prin programele sociale ca "Mese calde" şi "Sprijin pentru România", iniţiate prin politici publice, unde am contribuit cu know-how-ul şi infrastructura noastră. Vrem să continuăm să creăm valoare oferind şi în viitor cele mai bune soluţii pentru nevoile clienţilor şi profesioniştilor noştri."
Numele noului brand este o combinaţie ce cuprinde toate elementele misiunii sale. Astfel că, "Plux" reprezintă spiritul pozitiv, optimismul şi sugerează că brandul deschide o lume plină de oportunităţi. "X" simbolizează modul în care brandul amplifică aceste oportunităţi prin experienţe personalizate şi durabile oferite clienţilor, comercianţilor, beneficiarilor şi angajaţilor noştri iar "EE" se identifică cu domeniul de activitate în care activează brandul - Employee Engagement (implicarea angajaţilor).
Printre produsele, serviciile şi parteneriatele Pluxee România se numără:
- Cardul de masă Gusto, care poate fi folosit şi pentru accesarea serviciilor de telemedicină, consultaţii generale de nutriţie, psihonutriţie, psihologia şi managementul stresului, programe de terapie personalizate.
- Cardul Cadou care poate fi folosit pentru achiziţionarea unei game variate de servicii şi produse de larg consum, articole de îmbrăcăminte, decoraţiuni interioare, bijuterii, cosmetice, articole sportive, electronice, electrocasnice, jucării.
- Cardul Turist prin care angajaţii pot achizitiona servicii turistice, cazare transport, masă în cea mai mare şi diversă reţea de locaţii turistice din România.
- Cardul Cultural prin care se pot achiziţiona bilete la spectacole, filme, competiţii sportive, festivaluri, concerte şi piese de teatru, expoziţii şi târguri, cărţi, manuale şcolare, albume muzicale şi multe alte produse culturale.
- Parteneriatul cu platforma de loializare şi beneficii pentru angajaţi MyBenefits permite clienţilor să integreze identitatea vizuală a propriului brand de angajator şi să automatizeze acordarea şi gestionarea beneficiilor. Platforma oferă peste 28.000 de produse şi servicii diverse precum beneficiile Pluxee, asigurări medicale, abonamente la clinici medicale, pensii private, programe de dezvoltare personală şi training, servicii de wellbeing.
-The Happiness Index, un instrument unic şi inovativ în construirea şi susţinerea culturii organizaţionale prin măsurarea gradului de satisfacţie, implicare şi fericire a echipelor, având la bază 18 modele predefinite de chestionare susţinute de neuroştiinţă.
Ca parte a angajamentului său constant de 25 de ani de a susţine antreprenoriatul şi mediul de afaceri din România, compania a investit 600.000 de euro în programul "Românii sunt antreprenori", dezvoltat în parteneriat cu Startarium.
Pluxee România are 35.000 de clienţi şi peste 2 milioane de angajaţi folosesc serviciile sale în 55.000 de locaţii partenere. Aplicaţia globală PLUXEE are 1 milion de utilizatori în România. Compania este preferată de IMM-urile din România, care deţin o pondere de 72% din totalul portofoliului actual. La nivel global, compania ajută 500.000 de clienţi să dezvolte relaţii mai bune cu angajaţii lor şi să le crească gradul de implicare şi simplifică viaţa a 1,7 milioane de businessuri partenere în fiecare zi.