Compania Naţională Poşta Română demarează colaborarea cu eMAG, prin care operatorul naţional de servicii poştale livrează colete către clienţii retailerului online, arată un comunicat remis azi redacţiei.
În faza pilot a proiectului cu eMAG, Poşta Română a început livrarea coletelor retailerului la Oficiul Poştal Buzău 7 şi la Oficiul Poştal Târgovişte 4.
Concret, operatorul naţional de servicii poştale va prelua, sorta şi livra coletele partenerului la sediul celor două subunităţi poştale, în funcţie de alegerea clientului, care poate fi făcută pe site-ul retailerului. Strategia Poştei Române vizează extinderea serviciului Postcollect în cele peste 800 de oficii poştale cu acces VPN. Toate unităţile vizate - şi, în faza pilot, OP Buzău 7 şi OP Târgovişte 4 - vor avea ghişee dedicate, program extins, seara şi în weekend.
Comunicatul arată: "Expediţiile eMAG sunt monitorizate în sistem Track&Trace pe tot parcursul lor, de la prezentare până la livrare. Destinatarii vor fi avizaţi de către eMAG, printr-un SMS, în momentul în care coletele sunt predate Poştei Române. După sosirea coletului la punctul de livrare (OP Buzău 7 sau OP Târgovişte 4), Poşta Română va anunţa destinatarii, tot prin SMS, că expediţia este disponibilă pentru ridicare la sediul oficiului poştal. Livrarea coletelor se face la sediul celor două oficii poştale prin intermediul unor ghişee dedicate, vizibil semnalizate, clientul având opţiunea deschiderii coletului pentru verificarea conţinutului".
Conform contractului încheiat, în această etapă a proiectului, Poşta Română poate păstra coletele avizate, în cele două oficii poştale, timp de 10 zile calendaristice de la data preluării lor de la eMAG. Timpul în care coletul va ajunge la punctul de livrare este de cel mult două zile, putând fi prelungit cu încă o zi în condiţiile depăşirii orei limită de predare a trimiterilor de către eMAG, potrivit sursei.