PPD România, distribuitor de băuturi alcoolice importate premium şi super-premium, anunţă venituri de peste 26,1 milioane de euro pentru anul 2012, în creştere cu 15% faţă de anul anterior.
Conform unui comunicat trimis redacţiei, profitabilitatea a rămas la un nivel comparabil cu 2011, de aproximativ 2 milioane de euro, ceea ce reprezintă media pieţei pentru băuturile alcoolice importate.
Volumul total vândut în 2012 a crescut la 1,94 milioane de litri, o creştere de peste 7% comparativ cu 2011.
"În 2012, am reuşit să obţinem creşterea vânzărilor datorită parteneriatului puternic cu Diageo, a brandurilor sale cu renume internaţional şi lansării propriului brand de vodkă, TAZOVSKY Vodka. Odată cu evoluţia si diversificarea preferinţelor românilor pentru băuturi alcoolice de calitate, piaţa băuturilor alcoolice importate va fi în continuă expansiune. Acesta este motivul pentru care intenţionăm să diversificăm portofoliul nostru de branduri, dar şi să le susţinem în continuare pe cele deja existente. De asemenea, vom pune în continuare accent pe dezvoltarea relaţiilor cu partenerii şi clienţii noştri, astfel încât să ne putem creşte cota de piaţă", a declarat Nikolas Xystouris, Director General PPD România.