Casa de modă italiană "Prada" SpA va continua să inaugureze magazine şi să-şi promoveze brandurile, urmărind cu atenţie condiţiile economice.
"Mediul provocator, determinat de o situaţie economică generală încă slabă, căreia i s-au adăugat tensiunile internaţionale din ultimele săptămâni, solicită o atenţie sporită la eficienţa operaţiunilor şi executarea strategiei, ca să putem răspunde la o posibilă schimbare bruscă a condiţiilor", a informat Prada.
Anunţul făcut ieri de companie vine în contextul în care aceasta a raportat un profit sub aşteptări pentru semestrul fiscal încheiat în iulie. În perioada menţionată, câştigul net al companiei a sporit cu 7,6%, la 308,2 milioane de euro, în vreme ce analiştii preconizau 321,4 milioane de euro. Profitul înainte de interese minoritare, taxe, deprecieri şi amortizări a crescut cu 17%, la 551,1 milioane de euro.
Vânzările "Prada" s-au majorat cu 12% în intervalul februarie - iulie, la 1,73 miliarde euro.