Cereal Crunch inaugurează mâine, la Craiova, prima franciză a grupului, după cele două locaţii existente în Bucureşti, potrivit unui comunicat al companiei. Noua locaţie face parte din planul de dezvoltare pentru 2020 şi a presupus o investiţie iniţială de 40.000 de euro.
"Am preluat acest business la finalul anului 2019 şi ne-am propus atunci, pentru primul an, să deschidem cinci noi francize în Bucureşti şi în ţară", a declarat Radu Savopol, co-fondator Cereal Crunch & 5 to go, menţionând: "Mă bucur să văd oameni cu viziune, dispuşi să investească în lucrurile în care cred şi am fost încântat să descopăr că cei care au preluat franciza de la Craiova sunt antreprenori tineri, dinamici, cu obiective îndrăzneţe şi determinaţi să le îndeplinească. Mizăm şi aici pe un design modern, pe multă lumină, culoare şi pe o atmosferă prietenoasă, dar şi pe multă verdeaţă, la fel ca în locaţiile din Bucureşti. Ca plan de business pentru această franciză estimăm pentru anul acesta să ajungem la un număr de 70 - 100 de bonuri zilnic, iar după un an ne propunem să ajungem la o medie de 150 de bonuri".
Locaţia din Craiova este poziţionată chiar în zona centrului vechi şi îi aşteaptă pe locuitorii oraşului, şi nu numai, să testeze cele peste 100 de sortimente de cereale, alături de multe varietăţi de lapte şi de toppinguri. Oferta mai include sucuri, cafea sau smoothie.
Cereal bar-ul craiovean dispune de o suprafaţă amplă, de 80 mp, de 35 de locuri la interior şi 20 de locuri pe terasă.
Estimările iniţiale sunt ca cifra de afaceri să atingă 75.000 de euro pentru perioada august - decembrie 2020, în condiţii normale de funcţionare, iar pentru anul următor, să se apropie de 200.000 de euro.
În spatele Cereal Crunch sunt trei antreprenori cu experienţă în domeniul HoReCa, Radu Savopol şi Lucian Bădilă, co-fondatori ai celui mai mare lanţ de cafenele din România, 5 to go, şi Andrei Alecu, proprietar al cafenelei Utopia Coffee Bar.
În prezent, Cereal Crunch are deschise două spaţii în Bucureşti. Meniul oferă peste 100 de tipuri de cereale din toată lumea, dar şi locale, alături de 16 tipuri de lapte şi peste 20 de toppinguri. Conceptul s-a extins sub formă de franciză pentru prima oară în provincie, la Craiova.