Primăria Timişoara va înfiinţa o asociaţie de promovare turistică, educaţională şi investiţională a municipiului

G.U.
Miscellanea / 10 martie 2021

Primăria Timişoara va înfiinţa o asociaţie de promovare turistică, educaţională şi investiţională a municipiului

Primarul Dominic Fritz a anunţat, astăzi, că va fi înfiinţată o Asociaţie de promovare a Timişoarei, ca brand în sine, în parteneriat cu alte entităţi interesate să susţină acest demers, nu doar turistic, ci şi educaţional şi investiţional, şi după anul 2023, cel al Capitalei Culturale Europene (CCE), informează Agerpres.

Edilul a precizat că Primăria Municipiului Timişoara are momentan doar un Birou de informare turistică şi culturală, a cărui activitate se rezumă la operaţionalizarea centrului info-turistic sau să facă nişte pliante.

"Acest Birou nu este unul strategic şi nici o organizaţie în care sunt angrenaţi cei care au un interes să se promoveze. De aceea, vrem să facem această organizaţie de management al destinaţiei, ideea vine din zona de turism pentru promovarea unui brand de oraş pentru turişti. Noi am vrea să o extindem şi să facem o asociaţie prin care să promovăm Timişoara ca brand nu doar pentru turişti şi atragerea lor, ci şi pentru atragerea studenţilor, a investitorilor, deci toate activităţile de promovare a oraşului în România şi în străinătate", a detaliat Fritz.

Primarul a explicat că ineditul demersului constă în aceea că se doreşte ca această asociaţie să fie fondată alături de alte entităţi din municipiu care vor să promoveze Timişoara. În acest sens, au început discuţiile pentru un nou statut cu HORE-TIM, din domeniul ospitalităţii, cu Asociaţia Ghizilor şi urmează să fie contactaţi şi mai mulţi parteneri care ar putea să fie membri fondatori ai acestei asociaţii, notează sursa citată.

"Cred că aceasta va fi un punct-cheie pentru promovarea Timişoarei nu doar pentru 2023, ci pe termen lung", a încheiat Dominic Fritz.

De la lansarea în competiţia pentru câştigarea titlului de CCE 2021 şi ulterior dobândirii acestuia, Primăria Timişoara a avut doar mai multe proiecte de promovare a oraşului, printre cele mai cunoscute fiind "Visit Timişoara", o campanie adresată tuturor celor care călătoresc în străinătate.

De asemenea, Timişoara a fost promovată prin mai multe proiecte incluse pe agenda Asociaţiei pentru Promovarea şi Dezvoltarea Turismului în judeţul Timiş, din cadrul Consiliului Judeţean Timiş.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

19 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9769
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7110
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3354
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9529
Gram de aur (XAU)Gram de aur399.1947

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb