Compania Dyson, recunoscută la nivel global pentru cercetarea şi tehnologia de top din domeniul producţiei de aspiratoare verticale fără fir şi purificatoare de aer, precum şi cel al produselor de îngrijire personală, a organizat primul eveniment în România, dedicat tehnologiei de ultimă generaţie în îngrijirea şi coafarea părului, conform unui comunicat remis redacţiei. La eveniment au participat jurnalişti de profil şi de lifestyle & fashion, hairstilişti, precum şi creatori de conţinut şi persoane publice.
Potrivit sursei citate, Steve Williamson, Lead Haircare Development Engineer în cadrul Dyson, a prezentat tehnologia Dyson de îngrijire a părului şi inovaţia din spatele produselor de îngrijire personală, marcând lansarea noii generaţii de aparate de coafat Dyson Airwrap, reproiectată pentru o stilizare mai rapidă şi mai uşoară a părului, fără căldură extremă, graţie îmbunătăţirii fluxului de aer Coandă.
Evenimentul a oferit ocazia numeroşilor participanţi să descopere noul Dyson Airwrap în cadrul unui master-class susţinut de hairstiliştii George Cozma şi Adonis Enache, ambasadori ai brandului în România, precum şi să testeze toate cele trei produse de îngrijire a părului de la Dyson - uscătorul de păr Supersonic, placa de păr Corrale şi noul aparat de coafat Airwrap.
"Majoritatea instrumentelor de coafare ignoră faptul că tipurile de păr sunt foarte diferite - un accesoriu care funcţionează pentru un tip de păr, ar putea fi nepotrivit pentru altul. Progresele aduse aparatului de coafat Dyson Airwrap se bazează pe succesul predecesorului său, prin activităţi de cercetare constante, teste ale utilizatorilor şi progrese în dinamica computerizată a fluidelor. Rezultatul: bare de ondulare cu schimbare a direcţiei pentru o ondulare mai rapidă şi mai uşoară, accesorii tip perii reproiectate pentru o definire mai precisă şi un uscător complet nou de netezire, bazat pe efectul Coandă, cu dublă întrebuinţare. Capacitatea noastră de a controla fluxul de aer oferă performanţe îmbunătăţite ale efectului Coandă, ce permite ondularea, definirea şi ascunderea firelor rebele - fără căldură extremă", a menţionat James Dyson, Inginer Şef şi Fondator Dyson.
Toţi cei interesaţi de produsele brandului pot vedea şi testa noul Dyson Airwrap, împreună cu uscătorul de păr Supersonic şi placa de păr Corrale, precum şi renumitele aspiratoare verticale fără fir şi purificatoarele de aer de ultimă generaţie, în primul magazin de prezentare deschis în România, la începutul lunii august. Astfel, magazinul de tip pop-up din incinta AFI Cotroceni din Bucureşti, cu o suprafaţă de 18 m2, pune la dispoziţia pasionaţilor de îngrijire a părului, precum şi de igienizare a locuinţei şi a îmbunătăţirii calităţii aerului cele mai recente inovaţii ale companiei, se mai arată în comunicat.