Cel de-al doilea mall al Braşovului (cronologic vorbind) - Macromall - a rămas fără clienţi şi noii proprietari nu par a fi interesaţi în a atrage alţii. Cel puţin aşa reiese din imaginea pe care o lasă pe retina braşovenilor care trec pe lângă el. Arată ca un centru comercial părăsit. Nici măcar dinozaurul care te întâmpina la intrare nu mai este acolo. Probabil a observat că nu mai vin oameni în zonă şi şi-o fi luat tălpăşiţa înapoi în era din care a venit.
Mall-ul a fost deschis în 2005 în urma unei investiţii de opt milioane de euro. Pentru a promova investiţia, compania AWG Macro - dezvoltatorul - a adus doi dintre dinozaurii din decorul filmului Jurrasic Park regizat de Steven Spielberg. "Am ales această locaţie deoarece consideram că zona comercială din sudul Braşovului se va dezvolta cel mai repede în următorii ani şi va deveni cea mai importantă aglomerare comercială din oraş", spunea atunci Alioşa Wagner, unul dintre acţionarii companiei. Ceva dreptate a avut, zona devenind o zonă importantă de shopping pentru Braşov, atrăgând ancore importante din retailul alimentar, de bricolaj şi de electronice. Macromall ar fi trebuit să fie continuat cu o a doua etapă, un nou corp al centrului comercial, care ar fi implicat investiţii de 10 - 12 milioane de euro. Dar investitorii s-au oprit aici.
Pe lângă dinozaurii din filmul Jurassic Park, pentru a atrage clienţii au fost aduse şi diferite motive din Egiptul Antic.
În 2006, firma a vândut centrul comercial cu 19 milioane de euro către fondul britanic de investiţii Carpathian. La finele lui 2011, britanicii au vândut Macromall Braşov unei "căsuţe poştale" din Cipru pentru doar un milion de euro.