Vodafone România lansează scorul pe industrie, o nouă opţiune a platformei Ready Business Score, care le permite companiilor să se compare cu rivalii lor direcţi, care activează în aceeaşi industrie, din punctul de vedere al eficienţei şi al gradului de adaptare la noile tendinţe tehnologice.
Ready Business Score este un instrument inovator, disponibil în mod gratuit, prin care companiile pot obţine o analiză personalizată a afacerii şi un set de recomandări de soluţii dedicate.
"Potrivit informaţiilor colectate prin intermediul platformei Ready Business Score în ultimele şase luni, companiile din România se concentează pe îmbunătăţirea experienţei clienţilor, folosesc tot mai multe date mobile şi sunt foarte interesate de produse inteligente", a declarat Daniel Bobu, Director Enterprise Marketing, Vodafone România, adăugând: "Acum facem următorul pas şi lansăm scorul pe industrie, care va furniza companiilor informaţii despre afacerea lor privită în contextul industriei din care fac parte, ceea ce le va ajuta să se adapteze mai rapid la noile tendinţe şi să rămână competitive".
De la lansarea platformei, în octombrie 2016, gradul mediu naţional de digitalizare a afacerilor a evoluat de la 36% la 44%, în martie 2017. Media din octombrie 2016 a fost calculată cu ajutorul unei cercetări efectuate pe un eşantion de companii a cărui structură reflectă mediul de business din România, iar scorul mediu de 44% este obţinut pe baza unui eşantion de 4.500 de companii. Gradul mediu naţional de digitalizare este generat după analizarea a trei arii importante pentru orice afacere, şi anume agilitate operaţională, conectarea angajaţilor şi interacţiunea cu clienţii.