Compania americană "Procter & Gamble" Co. (P&G) şi-a majorat cu 29% profitul în cel de-al doilea trimestru fiscal, datorită vînzărilor mari pe segmentul produselor de înfrumuseţare, dar şi achiziţiei companiei "Gillette" Co. Cîştigul net al societăţii a fost de 2,55 miliarde de dolari în perioada octombrie-decembrie 2005, comparativ cu 1,98 miliarde în ultimele trei luni din 2004. Vînzările P&G au sporit cu 27%, la 18,3 miliarde de dolari. Pentru anul în curs, compania aşteaptă o majorare de 18-20% a vînzărilor.
P&G continuă să cîştige cotă de piaţă în defavoarea rivalilor săi. Spre exemplu, P&G a redus distanţa care o desparte de "Colgate-Palmolive", în SUA, pe piaţa pastei de dinţi. Astfel, P&G a atins o cotă de 33,6% la finele lui 2005, în vreme ce "Colgate" are 34,7% din piaţa de profil.