"Cramele Recaş", "Murfatlar", "Agricola Ştirbey" şi "Carl Reh Winery", sînt cei patru producători autohtoni de vinuri care îşi vor promova produsele pe piaţa americană, în luna februarie a anului viitor.
Evenimentul ce va avea loc la New York, pe 16 februarie 2006, reprezintă cea mai importantă acţiune de promovare a vinurilor organizată vreodată de către ţara noastră.
Vinurile celor patru producători vor fi prezentate în luxuriosul hotel St. Regis din New York, în faţa unei audienţe formate din scriitori specializaţi pe vinuri, cumpărători de vinuri, importatori şi reprezentanţi supermarket-uri. Acest eveniment prestigios va atrage peste 200 de oaspeţi şi îşi propune să creeze o nouă imagine despre vinurile româneşti în SUA, datorită combinaţiei unice a calităţii, gustului şi tradiţiei podgoriilor româneşti.
"Participarea la evenimentul de la New York reprezintă încă o dovadă a calităţii produsului nostru, un produs ce reuneşte tehnologie de ultimă oră în producţia de vin, cei mai buni specialişti în domeniu şi nu în ultimul rînd calitatea podgoriilor. Brandul Recaş este recunoscut pe plan mondial, fapt demons-trat şi de premiile obţinute pînă acum la concursurile interna-ţionale si nu numai. Numele Recaş este asociat cu calitatea vinului romînesc fapt ce ne bucură datorită beneficiilor de imagine pe care le aduce României, sursa strugurilor şi a pămîntului care stau la baza calităţii unui vin de calitate superioară."