Produse noi şi informaţii suplimentare pentru consumatori:  Re-lansarea VARTA 2009

C.P.
Ziarul BURSA #Companii / 26 octombrie 2009

În calitate de cea mai dinamică marcă de pe piaţa de profil, VARTA lansează în octombrie 2009 un nou concept inovativ şi numeroase produse noi. Cel mai important subiect: ghidarea consumatorilor. Cu ajutorul unui concept inovativ, producătorul de baterii aduce mai multă claritate la punctul de vânzare şi ajută consumatorii în alegerea soluţiei potrivite pentru fiecare aparat în parte.

VARTA a transmis de-a lungul ultimului an un mesaj clar prin intermediul campaniei "TriEnergy": legătura dintre diferite discipline sportive şi necesităţile energetice diferite ale aparatelor a ajutat la diferenţierea celor 3 linii de produse VARTA. Acum, compania este hotărâtă să ofere şi mai mult suport consumatorilor săi prin şi mai multă transparenţă şi ghidaj la punctul de vânzare.

Brandul VARTA oferă consumatorilor săi soluţia potrivită pentru fiecare aparat - de la energia de precizie eliberată de gama Max Tech pentru camere digitale sau MP3 playere, la energia puternică oferită de gama High Energy pentru jocuri, aparate mobile sau transmitoare radio, la energia de durată Longlife Extra utilizată pentru telecomenzi sau lanterne.

Alegerea bateriei potrivite acum mult mai uşoară

În zilele noastre, când oamenii au din ce în ce mai puţin timp pentru cumpărături, o linie de produse clar definită este un factor decisiv de succes. Acesta este motivul pentru care VARTA a dezvoltat un nou design de ambalaj care utilizează pictograme auto-explicative ca mijloc de orientare facil pentru consumatori. Toate celelalte materiale de prezentare au fost de asemenea adaptate pentru a comunica acest concept şi pentru a uşura semnificativ procesul de alegere a bateriei potrivite.

VARTA face un pas şi mai departe odată cu re-lansarea din acest an: acumulatorii sunt integraţi în conceptul VARTA TriEnergy, beneficiind de aceeaşi împărţire în categorii energetice relevante. Astfel, Acumulatorii Longlife sunt partenerii reîncărcabili ai bateriilor alcaline Longlife Extra, Power Accus ai gamei High Energy iar Professional Accus ocupă acelaşi loc ca şi Max Tech. Şi aceştia vor fi clar diferenţiaţi după coduri de culoare şi simboluri auto-explicative. În acest fel, consumatorii vor fi informaţi dintr-o privire asupra gamei complete de produse VARTA şi vor primi ajutorul necesar în alegerea soluţiei potrivite pentru aparatele lor.

Mai multă energie pentru aparate

Dincolo de schimbările structurale, bateriile VARTA vor fi şi mai puternice începând din Octombrie. Toate categoriile beneficiază de o creştere a capacităţii energetice: Longlife Extra va fi şi mai rezistentă, High Energy şi mai puternică, iar Max Tech va oferi un flux şi mai rapid şi precis de energie. Cu noua tehnologie îmbunătăţită, bateriile VARTA îşi vor îmbunătăţi performanţa cu până la 10% , distingându-se clar de oferta curentă a competitorilor săi.

Noi caracteristici pentru încărcătoare şi lanterne

Re-lansarea din 2009 implică şi gama de încărcătoare şi lanterne VARTA. Designul ambalajului pentru gama de încărcătoare a fost şi el adaptat la cerinţele consumatorilor noştri. Lărgind linia existentă de produse, vom oferi, de exemplu, noi încărcătoare pentru acele aparate cu baterii integrate. Consumatorii şi partenerii noştri se pot aştepta şi la inovaţii privind gama de lanterne VARTA. Aici, vom exploata un pas şi mai departe beneficiile tehnologiei LED.

Concentrare asupra mărcii

Pentru a oferi valoare adăugată mărcii şi pentru a sprijini alegerea soluţiei potrivite pentru fiecare aparat la punctul de vânzare, VARTA va implementa o serie de strategii de marketing în lunile următoare. Numeroase campanii de promovare sunt planificate pentru finalul lui 2009 şi începutul anului 2010. În acest fel, VARTA îşi sprijină partenerii de afaceri în vânzarea de baterii şi le oferă o creştere seminifcativă a profitului înregistrat din această activitate.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

18 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9764
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7176
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3172
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9544
Gram de aur (XAU)Gram de aur393.2836

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb