VARTA a transmis de-a lungul ultimului an un mesaj clar prin intermediul campaniei "TriEnergy": legătura dintre diferite discipline sportive şi necesităţile energetice diferite ale aparatelor a ajutat la diferenţierea celor 3 linii de produse VARTA. Acum, compania este hotărâtă să ofere şi mai mult suport consumatorilor săi prin şi mai multă transparenţă şi ghidaj la punctul de vânzare.
Brandul VARTA oferă consumatorilor săi soluţia potrivită pentru fiecare aparat - de la energia de precizie eliberată de gama Max Tech pentru camere digitale sau MP3 playere, la energia puternică oferită de gama High Energy pentru jocuri, aparate mobile sau transmitoare radio, la energia de durată Longlife Extra utilizată pentru telecomenzi sau lanterne.
• Alegerea bateriei potrivite acum mult mai uşoară
În zilele noastre, când oamenii au din ce în ce mai puţin timp pentru cumpărături, o linie de produse clar definită este un factor decisiv de succes. Acesta este motivul pentru care VARTA a dezvoltat un nou design de ambalaj care utilizează pictograme auto-explicative ca mijloc de orientare facil pentru consumatori. Toate celelalte materiale de prezentare au fost de asemenea adaptate pentru a comunica acest concept şi pentru a uşura semnificativ procesul de alegere a bateriei potrivite.
VARTA face un pas şi mai departe odată cu re-lansarea din acest an: acumulatorii sunt integraţi în conceptul VARTA TriEnergy, beneficiind de aceeaşi împărţire în categorii energetice relevante. Astfel, Acumulatorii Longlife sunt partenerii reîncărcabili ai bateriilor alcaline Longlife Extra, Power Accus ai gamei High Energy iar Professional Accus ocupă acelaşi loc ca şi Max Tech. Şi aceştia vor fi clar diferenţiaţi după coduri de culoare şi simboluri auto-explicative. În acest fel, consumatorii vor fi informaţi dintr-o privire asupra gamei complete de produse VARTA şi vor primi ajutorul necesar în alegerea soluţiei potrivite pentru aparatele lor.
• Mai multă energie pentru aparate
Dincolo de schimbările structurale, bateriile VARTA vor fi şi mai puternice începând din Octombrie. Toate categoriile beneficiază de o creştere a capacităţii energetice: Longlife Extra va fi şi mai rezistentă, High Energy şi mai puternică, iar Max Tech va oferi un flux şi mai rapid şi precis de energie. Cu noua tehnologie îmbunătăţită, bateriile VARTA îşi vor îmbunătăţi performanţa cu până la 10% , distingându-se clar de oferta curentă a competitorilor săi.
• Noi caracteristici pentru încărcătoare şi lanterne
Re-lansarea din 2009 implică şi gama de încărcătoare şi lanterne VARTA. Designul ambalajului pentru gama de încărcătoare a fost şi el adaptat la cerinţele consumatorilor noştri. Lărgind linia existentă de produse, vom oferi, de exemplu, noi încărcătoare pentru acele aparate cu baterii integrate. Consumatorii şi partenerii noştri se pot aştepta şi la inovaţii privind gama de lanterne VARTA. Aici, vom exploata un pas şi mai departe beneficiile tehnologiei LED.
• Concentrare asupra mărcii
Pentru a oferi valoare adăugată mărcii şi pentru a sprijini alegerea soluţiei potrivite pentru fiecare aparat la punctul de vânzare, VARTA va implementa o serie de strategii de marketing în lunile următoare. Numeroase campanii de promovare sunt planificate pentru finalul lui 2009 şi începutul anului 2010. În acest fel, VARTA îşi sprijină partenerii de afaceri în vânzarea de baterii şi le oferă o creştere seminifcativă a profitului înregistrat din această activitate.