Profesorii, psihologii, astrologii pot interacţiona cu clienţii lor în timp real şi pot monetiza aceste consultaţii cu ajutorul platformei "Flashcall", iniţiată de Dan Boabeş, specialist în domenii precum IT şi telecom, fondatorul Simplus, companie furnizoare de servicii de interactivitate prin SMS încă din 2002.
Potrivit domniei sale, platforma Flashcall a apărut în contextul stării de urgenţă cauzate de pandemia COVID-19, dar şi în urma interacţiunii specialitului cu prieteni, profesori şi psihologi cărora le-a fost afectată activitatea profesională.
"În doar trei săptămâni am reuşit să construim o platformă prin care să furnizăm partenerilor noştri serviciile de consultanţă prin apeluri video sau audio cu suprataxă, astfel aceste categorii profesionale impactate direct de criza au acum o metodă prin care îşi pot continua activitatea,", transmite Dan Boabeş.
Sursa citată menţionează că, pltaforma Flashcall poate fi utilizată de către: jurişti, avocaţi, astrologi, medici, psihologi şi, de ce nu chiar şi de micii meseriaşi sau chefi bucătari. Chiar şi un instalator te poate ghida de la distanţă, prin video, să iţi rezolvi singur problema achitând doar o sumă mai mica pentru consultanţă. Beneficiile sunt duble: instalatorul nu mai efectuează deplasări (consumând timp şi bani), în casă nu mai intră străini - de nedorit în aceste vremuri. Această platformă poate fi utilizată de orice categorie profesională care îşi doreşte să monetizeze consultanţa pe care o oferă clienţilor săi.
"Paşii pe care un partener trebuie să îi facă pentru a beneficia de platforma Flashcall sunt uşor de urmat. Partenerii noştri se înscriu în aplicaţia Flashcall, îşi înregistrează cardul în aplicaţia securizată şi ulterior apelurile sunt tarifate conform preţurilor alese de către aceştia. Sunt parteneri care au ales tarifarea la minut, alţii tarifarea la apel/sedinţă. În acest moment suntem în plin proces de înregistrare a partenerilor, aplicaţia va fi lansată în a doua jumatate a lunii aprilie. Clienţii vor achita, prin intermediul nostru, către parteneri, iar în perioada situaţiei de urgenţă încercăm să venim în sprijinul ambelor categorii şi nu vom percepe niciun comision de procesare partenerilor care s-au înscris în platformă până pe 30 aprilie a.c..Ulterior comisionul platformei va fi de cca 15%, mult sub opţiunile similare," declară Boabeş
Investitia iniţială în această platformă este de circa 20.000 euro şi suntem deja în discuţii cu investitori pentru mărirea bugetelor disponibile pentru că sunt convins că mulţi parteneri îşi vor păstra obiceiul de a-şi furniza serviciile de la distanţă şi după sfârşitul acestei pandemii fiind mult mai comod.
1. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 24.04.2020, 10:23)
Unde poate fi accesata platforma?