Antibiotice Iaşi a obţinut, în primul trimestru al acestui an, un profit net de 7,1 milioane de lei, în creştere cu 18% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut şi cu 39% peste cel bugetat, reiese dintr-un comunicat al companiei transmis Bursei de Valori Bucureşti.
În perioada menţionată, societatea a obţinut venituri din vânzări în valoare de 55,1 milioane de lei, în creştere cu 5% comparativ cu primul trimestru din 2015, când s-au înregistrat 52,6 milioane de lei, şi cu 1% peste valorile bugetate. Vânzările companiei pe piaţa externă au ajuns, la finalul primelor trei luni din an, la 5,9 milioane de dolari, în creştere cu 4% faţă de perioada similară a anului trecut. Astfel, Antibiotice îşi menţine poziţia de lider pe segmentul de unguente, cu o cotă de piaţă de 28%, pe cea a supozitoarelor, cu 40%, şi pe piaţa de pulberi injectabile unde deţine 75%, potrivit Agerpres.
Comparativ cu anul trecut, compania a urcat, potrivit comunicatului, o poziţie în clasamentul pe segmentul capsule, situându-se pe locul 2 din punct de vedere cantitativ, cu o cotă de piaţă de 8%.