"Coca-Cola" Co., cel mai mare producător mondial de băuturi răcoritoare, şi-a majorat profitul net cu 20% în trimestrul al doilea, pe fondul reducerii costurilor şi al majorării preţului sucurilor.
Câştigul a ajuns la 3,1 miliarde de dolari sau 71 de cenţi/acţiune, de la 2,6 miliarde de dolari sau 58 de cenţi/titlu în urmă cu un an. Dacă se exclud anumite venituri speciale, profitul companiei a fost de 63 de cenţi/acţiune, faţă de 64 de cenţi/titlu în anul precedent. Analiştii aşteptau numai 60 de cenţi/titlu.
Veniturile din vânzările "Coca-Cola" au scăzut cu 3%, de la 12,6 miliarde de dolari, la 12,2 miliarde de dolari, dar au fost peste estimările analiştilor, de 12,1 miliarde de dolari.
Volumul vânzărilor companiei a sporit cu 2% în perioada de raportare.
Aprecierea dolarului a avut un impact de 1,1% asupra profitului operaţional al "Coca-Cola" şi va continua să fie un factor negativ pentru rezultatele grupului, în acest an.