"Hermes International" SCA din Franţa a raportat câştiguri peste aşteptări pentru 2012, pe fondul majorării producţiei sale de articole de lux.
Profitul operaţional al societăţii a sporit cu 26%, la recordul de 1,12 miliarde euro (1,45 miliarde dolari), în timp ce analiştii estimau 1,09 miliarde euro. Câştigul net al "Hermes" a crescut la 740 de milioane de euro în 2012, de la 594 de milioane de euro în 2011.
Vânzările companiei s-au majorat cu 22,6%, la 3,48 miliarde euro. Cele mai importante vânzări au fost înregistrate în Asia, unde compania derulează cea mai mare parte a afacerilor sale. "Hermes" a inaugurat două noi magazine în regiune, în Taiwan şi China, şi a extins alte şase centre comerciale existente. Vânzările "Hermes" au crescut cu 28,6% în Asia, anul trecut. Dacă se exclude Japonia, avansul a fost de 36,2%. În America, vânzările "Hermes" au urcat cu 22,5%.
"Hermes" a propus majorarea dividendului anual la 2,50 euro/acţiune, de la 2 euro/titlu în 2011. Compania a plătit deja un dividend interimar de 1,50 euro/acţiune.