Producătorul suedez de cosmetice "Oriflame" SA a raportat câştiguri peste aşteptări pentru trimestrul al doilea din anul curent şi a anunţat că, în perioada scursă din trimestrul al treilea, vânzările sale au sporit cu 4%.
Câştigul operaţional al "Oriflame" (EBITDA) a scăzut la 29,6 milioane de euro, de la 32,8 milioane de euro în urmă cu un an, însă analiştii estimau 28,7 milioane de euro.
În perioada de raportare, vânzările au scăzut cu 3%, la 301 milioane de euro.
Profitul net ajustat a scăzut la 11,9 milioane de euro, de la 12,1 milioane de euro anul trecut, iar câştigul net - la 9,1 milioane de euro, de la 10,8 milioane.
Magnus Brännström, directorul executiv al companiei, declară: "Suntem încântaţi de evoluţia pe pieţele noastre majore din America Latină, Turcia, Africa şi Asia, care au generat 48% din vânzările totale ale grupului, în trimestrul al doilea. Creşterea solidă din China continuă, iar acum această ţară este o parte importantă a afacerii noastre".
Oficialul companiei a menţionat că va continua eforturile de reducere a costurilor.