Agenţia de publicitate "Saatchi&Saatchi" Bucureşti a încheiat anul trecut cu un profit brut de 1.454.178 RON, cu 162% mai mare comparativ cu profitul înregistrat în anul 2004. Cifra de afaceri netă a companiei a crescut de la 25.067.726 RON în 2004 la 27.367.886 lei anul trecut.
Potrivit datelor financiare oficiale ale agenţiei de publicitate, activele imobilizante se cifrau, la finele anului 2005, la un total de peste 485.000 RON (111.337 RON în 2004), iar activele circulante se situau, în perioada de referinţă, la peste 5,9 milioane RON (5.514.015 RON în 2004). În acelaşi timp, compania dis-punea de capitaluri proprii în valoare totală de aproape 1,3 milioane RON, comparativ cu 846.207 RON valoarea ca-pitalurilor proprii în anul 2004.
"Saatchi&Saatchi" Bucureşti face parte din grupul "Publicis" şi a fost înfiinţată în anul 1990.
Strategia pe termen lung în ţara noastră a "Saatchi&Saatchi" Bucureşti se raliază la strategia de reţea, poziţionându-se nu atât ca o agenţie de publicitate, ci ca o "ideas company", care oferă clienţilor soluţii pentru transformarea afacerilor, brandurilor şi reputaţiei.
Printre clienţii "Saatchi&Saatchi" Bucureşti se numără CEZ România, "Terapia", "Loteria Română", AIESEC, ANPH, BASF, BRD, Cereol (Floriol, Unisol), "Chio România", Federaţia Română de Rugby, "HeidelbergCement Germania", "Junior Achievement Româ-nia", "Orange", P&G (cu brandurile Head&Shoulders, Ariel şi Pampers), "Rising Stars", "Sony", "Toyota România", "GlaxoSmithKline", "Elite".
Principalele servicii oferite de companie cuprind strategie publicitară, creaţie, PR, media, producţie, BTL, lobby, consultanţă şi direct marketing.