Producătorul american de băuturi răcoritoare "Coca-Cola" Co., cel mai mare din lume, şi-a majorat cu 10% profitul în primele trei luni din 2006, datorită cererii mari pentru produsele sale în Asia şi America Latină. Profitul net a însumat 1,11 miliarde de dolari sau 47 de cenţi/acţiune, comparativ cu un miliard de dolari sau 42 de cenţi/acţiune în primele trei luni din 2005. Vînzările "Coca-Cola" au totalizat 5,23 miliarde de dolari în perioada analizată, nivel aproape neschimbat faţă de anul precedent. În ceea ce priveşte volumul vînzărilor, acesta a sporit cu 15% în Asia, cererea foarte mare fiind înregistrată în China şi Rusia. În America Latină, volumul vînzărilor a sporit cu 7%, cele mai căutate mărci fiind Coca Cola Classic şi Fanta. În America de Nord, volumul livrărilor a cres-cut cu 2%. Vînzările au avut de suferit în celelalte regiuni, ca urmare a aprecierii dolarului. Cererea pentru produsele "Coca-Cola" a scăzut în Spania şi Germania. La nivel mondial, volumul vînzărilor societăţii a crescut cu 5%. Analiştii sînt de părere că firma "Coca-Cola" trebuie să îşi îmbunătăţească rezultatele în Europa şi America de Nord.
În privinţa valorii vînzărilor, creşterea din America de Nord a fost de 7,7%, la 1,6 miliarde de dolari. În Uniunea Europeană a fost consemnată, însă, o scădere de 21%, pînă la 873 milioane de dolari. În nordul Asiei, vînzările s-au diminuat cu 9%, la 850 milioane de dolari. În America Latină, în schimb, vînzările au crescut cu 22%, la 603 milioane de dolari. În Africa, valoarea livrărilor a scăzut cu 2%, la 276 milioane de dolari.