"Carlsberg" A/S, al patrulea producător de bere din lume, şi-a majorat cu 36% profitul net în trimestrul al doilea, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, în baza economiilor realizate şi a fluctuaţiilor favorabile de curs valutar.
Profitul net al societăţii a însumat 2,63 miliarde coroane daneze (452 milioane de dolari), comparativ cu 1,9 miliarde coroane în trimestrul al doilea din 2009. Vânzările companiei au sporit cu 2%, la 17,97 miliarde coroane, de la 17,62 miliarde coroane. Însă, vânzările organice s-au diminuat cu 3%.
Pentru întregul an curent, "Carlsberg" aşteaptă creşterea cu 40% a profitului, estimarea actuală fiind modificată în sens pozitiv faţă de cea anterioară, care anticipa un avans de peste 20%.
"Carlsberg" preconizează un câştig operaţional de aproape 10 miliarde coroane pe întregul an 2010 (1,7 miliarde dolari).
Compania şi-a majorat cota de piaţă în Europa de Est şi a consemnat câştiguri semnificative în Asia. "Carlsberg" a început, de asemenea, să-şi îmbunătăţească poziţia în nordul şi vestul Europei, potrivit anunţului făcut de societate.
În primele şase luni din anul curent, "Carlsberg" a avut un profit net de 3,10 miliarde coroane (534 milioane de dolari), faţă de 1,73 miliarde coroane în intervalul similar din 2009.