Coca-Cola şi Fundaţia Concept au derulat în anul şcolar 2003-2004 programul educaţional "Magia Cărţii". Desfăşurat sub sloganul "Descoperă lumea magică a cărţilor", programul se adresează elevilor din învăţămîntul primar românesc, clasele III-IV, şi îşi propune să modeleze încă de la această vîrstă gustul pentru lectură al copiilor prin utilizarea metodelor participative de dezvoltare personală "Drama In Education" şi "Theater In Education".
Programul educaţional "Magia Cărţii" a fost implementat în şase şcoli din Bucureşti, cîte una în fiecare sector şi a inclus seminarii de lucru atît pentru învăţători, cît şi pentru elevi. Programul a cuprins ateliere săptămînale la care au participat atît elevi, cît şi formatorii programului instruiţi de psihologi, artişti, coregrafi şi asistenţi sociali. În cadrul acestui program, învăţătorii au beneficiat de sesiuni de pregătire avînd ca obiectiv familiarizarea cu metodele artelor participative în spiritul cărora acţionează programul.
Un alt obiectiv al programului a fost să stimuleze creativitatea elevilor cărora li se adresează. Concursul "Cartea Mea", parte integrantă a acestui program, a fost provocarea lansată copiilor de a realiza ei înşişi o carte, pornind de la conceptul "lumea pe care mi-o doresc".
Cartea a fost publicată sub titlul "Lumea pe care mi-o doresc", fiind lansată într-o zi festivă denumită "Ziua Cărţilor Deschise" şi oferită cu acest prilej tuturor copiilor participanţi la evenimentul special organizat în luna iunie în parcul Grădina Icoanei din Bucureşti. La acest eveniment au participat peste 700 de copii şi adulţi.
O altă iniţiativă din cadrul programului a fost donarea de cărţi de poveşti copiilor şi bibliotecilor şcolare cu ocazia Zilei Internaţionale a Cărţilor pentru Copii. Ca urmare a acestei acţiuni, bibliotecile din şcolile în care s-a desfăşurat programul au beneficiat de peste 576 de cărţi donate şi peste 900 de copii au primit cartea "Poveştile Fraţilor Grimm".
Programul "Magia Cărţii" a cîştigat distincţia de cel mai bun program de marketing comunitar în cadrul galei naţionale "Oameni pentru Oameni", parte a programului de Responsabilitate Socială a Companiilor, iniţiat de Camera de Comerţ Americană în România în parteneriat cu Asociaţia pentru Relaţii Comunitare.