Conferinţa Naţională a "Antreprenorilor Români care Nu se Mulţumesc Cu Puţin" (ARMNCP), eveniment care s-a desfăşurat aseară în sala Mare a Teatrului Naţional Bucureşti, a constituit prilejul pentru 60 de antreprenori să îşi prezinte business-ul derulat şi oportunităţile privind dezvoltarea propriei afaceri.
"Noi, antreprenorii, suntem oamenii aceia care seara ne culcăm cu o lege, cu o procedură, şi a doua zi, dimineaţă, constatăm că nu mai este valabilă. Suntem nişte oameni care se adaptează permanent la situaţia reală, pe care o avem în momentul de faţă. Vorbim despre oameni care visează la mai mult şi care se încăpăţânează să îşi transforme visurile în realitate. Este vorba despre oameni care nu se mulţumesc cu puţin, despre oameni care fac mult şi care doresc să facă din ce în ce mai mult pentru România. (...) În momentul de faţă, antreprenorul este omul care îşi dă demisia dintr-o corporaţie şi a doua zi începe o altă activitate, pe cont propriu. Vorbim despre oameni care lucrează în corporaţii, care se chinuie acolo un an sau mai mulţi, dar cu gândul că într-o zi vor demisiona şi îşi vor lua soarta în propriile mâini. Aceşti oameni nu au experienţă nici pe domeniul legislativ, nici pe marketing, nici pe HR şi nici pe vânzări sau sunt specializaţi doar într-unul dintre aceste domenii. Ca antreprenori vor trebui însă să le facă pe toate, iar aceasta este prima problemă pe care o au ei când pornesc la drum. A doua problemă o reprezintă decelarea celor mai buni furnizori pentru afacerea demarată şi a furnizorilor a căror activitate este ireproşabilă. A treia problemă este una de networking şi de educaţie financiară, precum şi de comunicare cu alţi antreprenori. La toate aceste probleme, soluţiile sunt oferite de Romanian Business Club, care este o comunitate antreprenorială care creşte în acelaşi timp cu membrii săi, astfel că această conferinţă naţională reprezintă un pas firesc în dezvoltarea noastră. Romanian Business Club înseamnă antreprenori ambiţioşi, antreprenori care acceptă provocările şi care profită de oportunităţi, antreprenori care vor tot timpul să înveţe, dar şi să împărtăşească din cunoştinţele lor. Proiectul ARMNCP însumează toate valorile acestei comunităţi extraordinare şi le aduce în faţa publicului larg. Suntem mândri că reuşim să atragem tot mai mulţi oameni de business, atât dintre cei aflaţi la început de drum, cât şi dintre cei care au afaceri solide şi reprezintă adevărate modele. Noi credem în antreprenoriatul din România, credem în potenţialul fantastic care există aici şi ne dorim să fim cei spre care business-urile locale privesc cu încredere", a declarat Vlad Mihălăchioiu, fondator Romanian Business Club, în deschiderea evenimentului de ieri.
La conferinţa organizată de Romanian Business Club au participat peste 1000 de antreprenori, care pe lângă prezentarea celor 60 de business-uri au audiat discursurile unor speakeri privind utilizarea Inteligenţei Artificiale în business, importanţa mai mare sau mai mică în privinţa punerii în practică a unei idei de afaceri şi au urmărit şi prezentarea unor bune-practici antreprenoriale.
Programul conferinţei a inclus şi două sesiuni de networking în cadrul cărora participanţii au avut şansa de a cunoaşte antreprenori din domenii diverse şi de a stabili conexiuni pentru derularea unor viitoare afaceri.
Romanian Business Club a fost fondat în 2018 de către Vlad Mihălăchioiu, a cărui viziune a constat în puterea networkingului pentru antreprenori, mai ales pentru cei ce se află la început de drum sau ezită în a-şi începe propria călătorie în afaceri. Comunitatea Romanian Business Club a ajuns la 350 de membri. Evenimentele Romanian
Business Club au loc săptămânal în Bucureşti. Întâlnirile Romanian Business Club au o temă de interes pentru antreprenori, cu invitaţi din club şi din afara acestuia, specialişti în domenii precum: financiar, legal, marketing, dezvoltare, şi altele. În plus, membrii comunităţii Romanian Business Club au acces la grupuri private de comunicare de diferite domenii unde beneficiază de sprijinul în timp real al celorlalţi membri. În club se nasc colaborări, se obţin recomandări, se găsesc furnizori, se generează business şi antreprenorii se susţin reciproc cu sfaturi despre situaţii similare de business şi viaţă.