"The Won Report", clasamentul celor mai importante competiţii de direct marketing derulate pe parcursul anului 2003, a clasat "Proximity Worldwide" pe primul loc în topul celor mai premiate reţele din lume. Creat de Patrick Collister, "The Won Report" este primul clasament din industria de direct marketing la nivel mondial realizat pe baza unor criterii obiective.
În cadrul "The Won Report" sunt cuantificate rezultatele glo-bale ale reţelelor de direct marketing, în funcţie de numărul total de premii obţinute la competiţiile din domeniu - festivaluri precum Cannes, Caples Awards, ECHOs, D&AD, the One Show. Sînt, de asemenea, incluşi în "The Won Report" cîştigătorii competiţiilor de direct marketing de la nivel regional şi naţional.
"Proximity Worldwide" a fost desemnată drept cea mai premiată reţea, obţinînd un total de 384 de puncte şi fiind urmată de Ogilvy One şi M&C Saatchi pe locurile II şi III, cu 284, respectiv 124 de puncte.
Conform clasamentului "The Won Report, Proximity Spain a fost desemnată cea mai premiată agenţie din lume în 2003, cu 144 de puncte, campania Nike "Scout", creată de Proximity Barcelona, fiind cea mai premiată campanie din 2003.
"Proximity Worldwide", parte a reţelei globale BBDO Worldwide, este reprezentată în România de Proximity Bucharest, fondată în 2001.