Pe 1 decembrie, de Ziua Naţională a românilor, Pufina, lansează o ediţie limitată de produse şi dă startul unei campanii promoţionale la nivel naţional, care va dura până în prima zi de Paşte, pe 5 mai 2024. Seria limitată de produse, care cuprinde hârtie igienică cu miros de brad şi două formate de prosoape de hârtie, toate purtând "straie de sărbătoare" îşi propune să aducă în atenţia românilor cele mai frumoase tradiţii de pe cuprinsul ţării. Pe spatele ambalajelor acestor produse sunt amintite vechi tradiţii româneşti, care încă se mai ţin în diferite zone ale ţării, iar scanarea codului QR trimite clienţii direct la promoţia Pufina, unde pot împărtăşi modul în care păstrează tradiţiile în familiile lor, conform unui comunicat de presă al compniei.
Totodată, câştigătorii se vor bucura de alte produse româneşti - o Dacia Jogger cu 7 locuri şi 300 de seturi ediţie limitată de produse Pufina.
"Vrem să transmitem familiilor de români că îmbinarea tradiţiilor cu progresul este ceea ce ne face unici şi ne aduce împreună. Considerăm că păstrarea tradiţiilor româneşti şi adaptarea lor la modul de viaţă de azi reprezintă o moştenire pe care trebuie să o lăsăm copiilor", spune Raluca Păun, consultant de marketing al Pehart Grup.
În contextul în care consumatorii au o afinitate tot mai mare către produsele româneşti, brandurilor naţionale le revine responsabilitatea de a convinge clienţii prin calitatea produselor lansate. Cu o istorie de aproape 200 de ani, datând din 1837, cea mai veche fabrică de hârtie din România demonstrează prin exemplul propriu că îmbinarea tradiţiilor cu inovaţia este o formulă câştigătoare.
"Privim cu respect către istoria îndelungată a Pehart, la modul cum compania a crescut odată cu comunitatea din zonă şi a rămas un reper al industrializării ţării. Păstrăm valorile care ne-au transformat în lideri în producerea şi procesarea produselor de hârtie pentru uz casnic din România şi totodată într-una dintre cele mai mari companii producătoare de hârtie tissue din sud-estul Europei. Tradiţiile vorbesc despre originile noastre, despre cine suntem, iar tehnologiile de ultimă generaţie pe care le folosim în producţie, vorbesc despre calitate premium, despre ce suntem capabili să facem. Prin campania Pufina ne dorim să unim românii în jurul acestor valori", mai spune Raluca Păun.