Radu Mitrea: "La Vestor, cursurile sunt de unu la unu, fiecare cursant are profesorul său care se ocupă personal şi exclusiv de el"

Media-Advertising / 29 august 2023

Radu Mitrea: "La Vestor, cursurile sunt de unu la unu, fiecare cursant are profesorul său care se ocupă personal şi exclusiv de el"

Radu Mitrea este manager de vânzări la Vestor România şi are 12 oameni în subordine, cu care gestionează contactele cu clienţii. Radu Mitrea povesteşte că experienţa sa anterioară la o firmă de tranzacţionare - exact ce predă Vestor - precum şi practica sa anterioară în marketing şi producţie publicitară, îl ajută în gestionarea vânzărilor de cursuri Vestor. Plus că a lucrat 3 ani în domeniul relaţiilor cu clienţii în domeniul tranzacţiilor, ceea ce înseamnă că acum, după alţi 3 ani la Vestor, îşi dă seama imediat din conversaţie dacă persoana este interesată de cursurile în domeniul financiar şi care este nivelul la care are nevoie de pregătire.

Pentru că a lucrat înainte în domeniul tranzacţiilor, Radu Mitrea este familiarizat cu concepte precum bursa, CFD-uri şi alte instrumente financiare, motiv pentru care, spune el, i-a fost mult mai uşor la Vestor.

"Oricine vrea să lucreze în domeniul financiar are nevoie să înţeleagă domeniul, iar majoritatea celor care accesează cursurile Vestor au auzit de acest domeniu, se simt atraşi de el şi sunt curioşi să afle şi să înveţe mai multe despre el. Aşa că orice informaţie o primesc, este binevenită pentru ei. Aşa se desfăşoară de fapt şi conversaţia cu noii potenţiali clienţi: aflăm ce îi atrage la domeniul financiar, ce îi interesează în mod direct, şi astfel verificăm şi care este nivelul de pregătire al persoanei respective", dezvăluie Radu Mitrea.

Apoi, continuă el, în funcţie de nivelul real de pregătire pe care îl are clientul, îi arătăm ce oferte de cursuri avem, iar persoana respectivă îşi alege singură ce vrea să urmeze.

"Îi dăm libertatea să aleagă, punem accent pe serviciul de bază dacă se interesează doar din curiozitate, pentru a cunoaşte domeniul şi a învăţa mecanismele, iar apoi decide dacă vrea să meargă mai departe şi să aprofundeze aceste cunoştinţe", mai spune Radu Mitrea.

El compară cursurile de la Vestor cu ceea ce se întâmplă într-o universitate: şi acolo se face o pregătire generală şi nu vine decanul să îţi spună ulterior unde să te angajezi, ci, eventual te orientează. "Ceea ce se predă la Vestor este o materie de studiu ca la universitate, de care să te foloseşti ulterior", adaugă el.

Sunt destui care renunţă pentru că îşi imaginau că totul va fi gratis, dar cursurile gratuite ascunde altceva, acolo lumea trebuie să se teamă de o păcăleală şi să fie conştientă de acest lucru. "Noi vindem un produs educaţional clar, ştii foarte clar ce vei învăţa din momentul în care te înscrii, nu e nimic ascuns şi nu se profită de tine în alte moduri, aşa cum se întâmplă cu aşa numitele cursuri gratuite", atrage el atenţia publicului.

Felul în care sunt prezentate şi explicate pachetele de cursuri vine în ajutorul viitorilor cursanţi pentru că îi ajută să aleagă în cunoştinţă de cauză. "Cei care merg pe gratuităţi ulterior se vor trezi că tot vor trebui să cumpere ceva, dar pe sume mult mai mari", mai arată reprezentantul Vestor.

Tocmai de aceea, din cauza acestor experienţe negative pe care cei interesaţi de acest domeniu le au în alte părţi, aceste persoane ajung să caute Vestor şi să beneficieze de cursurile Vestor unde nu există interese ascunse, ci toată lumea ştie de la bun început cât costă cursurile şi pe ce investesc acei bani. Referitor la webinariile aşa zis gratuite, Radu Mitrea atrage atenţia că într-un curs cu 100 de oameni ai şanse zero să înţelegi ceva, acolo se dă multă informaţie amestecată şi la final nu ştii cu ce ai rămas şi dacă ai înţeles ceva.

"Şcolile private din Elveţia au 8 elevi într-o clasă, ce e mai mult decât atât este dezavantajos pentru că profesorul nu se poate împărţi şi nu mai poate avea în grijă fiecare elev. La Vestor, cursurile sunt de unu la unu, fiecare cursant are profesorul său care se ocupă personal şi exclusiv numai de el pe durata cursului respectiv", ne indică Radu Mitrea avantajele Vestor.

În orice tip de curs, trebuie să te asiguri că informaţia este asimilată, iar trainerul trebuie să vadă cursantul cum evoluează şi să verifice dacă acesta a înţeles corect sau nu.

Reprezentantul Vestor arată că atunci când şi-a format echipa a ales oameni care să se exprime clar şi să se facă foarte uşor înţeleşi, astfel încât clienţii să aibă acces facil la informaţie. "Eu îi ajut şi îi ghidez pe cei din departamentul meu să îşi formuleze conversaţiile clare şi simple, să fie edificatori în tot ceea ce comunică, pentru că 80 la sută din clienţii care ni se adresează nu cunosc acest domeniu şi de aceea trebuie să li se ofere explicaţii pertinente şi uşor de asimilat. E ca la matematică, începem cu adunarea şi scăderea, şi pentru că cei mai mulţi clienţi au doar o vagă idee despre acest domeniu, noi trebuie să îi luăm de la nivelul lor de bază şi să îi ducem spre profesionalizare", a explicat Radu Mitrea procesul de comunicare cu clienţii Vestor.

Există şi cei care au deja cunoştinţe în domeniu, care au experienţă, şi care apelează la Vestor atunci când au intrat în impas, când au pierdut bani din cauza unor decizii greşite şi a greşelilor, când au ajuns pe minus la tranzacţionare pentru că fie nu cunoşteau, fie nu au aplicat corect anumite principii care sunt predate la Vestor. În cazul lor, spune Radu Mitrea, primul contact nu mai durează la fel de mult, ci se discută direct pe pachetele de cursuri. Lor li se adresează întrebări de nivel mediu sau chiar avansat, pentru a se verifica ce cunoştinţe deţin, pentru că, uneori, chiar dacă clientul se consideră avansat, echipa lui Radu Mitrea trebuie să verifice dacă aceasta informaţie este corectă şi dacă este structurată, dacă este clară şi operaţională, pentru că altfel clientul înţelege eronat informaţia şi poate greşi pe baza ei.

"Informaţiile pe baza cărora discutăm trebuie să fie bine structurate, mulţi au cules aceste informaţii într-un mod disparat şi sunt confuzi din această cauză. Ei au impresia că dacă li se promite un anumit sistem care a mers la alţii, va funcţiona şi la ei, şi aşa se distribuie informaţia incompletă sau neutilizabilă prin sursele gratuite de pe internet", a explicat Radu Mitrea.

Prin întrebări bine ţintite, mulţi au realizat că, de fapt, nu sunt la nivelul la care credeau că au ajuns. Ceea ce nu înseamnă că nu există şi cazuri de persoane în mod real avansate, pe care echipa lui Radu Mitrea le identifică în mod corect prin întrebări de nivel ridicat şi care sunt îndrumate în consecinţă spre pachetele de cursuri pentru experţi.

"Esenţial este ca persoana în cauză să înţeleagă ce plăteşte şi ce primeşte pentru banii pe care îi dă, iar oferta să îi corespundă nivelului şi nevoilor sale. Şi atunci toată colaborarea ulterioară va fi o plăcere şi cursantul va ieşi câştigat", a conchis Radu Mitrea, manager de vânzări la Vestor România.

(C)

Comanda carte
danescu.ro
boromir.ro
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
domeniileostrov.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

19 Dec. 2024
Euro (EUR)Euro4.9749
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7790
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3324
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină6.0430
Gram de aur (XAU)Gram de aur402.9466

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
petreceriperfecte.ro
novaplus.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb