"Royal Bank of Scotland Group" Plc (RBS) va investi peste un miliard de lire sterline, în următorii trei ani, în îmbunătăţirea serviciilor pentru clienţii persoane fizice şi întreprinderi mici, iniţiativă menită să le permită acestora să realizeze tranzacţii mai uşor atunci când călătoresc.
Banca vrea să-şi îmbunătăţească serviciile de online şi mobile banking, să aducă tehnologie nouă în sucursale, inclusiv iPad-uri, şi să instaleze mai multe bancomate (ATM) în staţiile de cale ferată.
Măsura RBS vine în contextul în care a scăzut numărul clienţilor ce apelează la sucursalele băncii, respectiv a sporit numărul celor care folosesc tranzacţiile online sau aplicaţiile de telefonie mobilă.
Săptămâna trecută, RBS a informat că va închide mai multe sucursale din cauza reorientării clienţilor către serviciile online.
RBS a obţinut, în primul trimestru din 2014, un profit net de 1,2 miliarde lire sterline, faţă de 400 de milioane de lire în trimestrul întâi din anul anterior. În 2013, banca a suferit cele mai mari pierderi de la salvarea sa, în 2008: 9 miliarde lire sterline, comparativ cu 6,1 miliarde lire în 2012.