RBS România lansează un nou serviciu de operaţiuni bancare prin telefon - Phone Banking - prin care clienţii săi îşi vor putea administra finanţele personale şi vor putea efectua tranzacţii bancare sunând la RBS Call Centre, a anunţat banca, vineri.
Noul serviciu se adresează clienţilor de retail şi va fi disponibil non-stop, clienţii trebuind să sune la RBS Call Centre şi să solicite tranzacţia dorită. Detaliile privind contractarea acestui serviciu sunt disponibile la RSB Call Centre, pe pagina de internet a băncii sau în sucursalele sale.
Prin serviciul Phone Banking, clienţii RBS au acces la conturile lor şi pot efectua operaţiuni bancare de transfer de fonduri, plata utilităţilor, constituire sau lichidare de depozite la termen, schimb valutar, deschidere sau închidere de cont curent şi diverse alte operaţiuni, de la cele standard la cele mai complexe.
În România, banca este prezentă pe piaţă din noiembrie 1995. În prezent, îşi desfăşoară activitatea în 15 oraşe prin intermediul celor 31 de unităţi, dintre care trei sunt dedicate Royal Preferred Banking, precum şi cu ajutorul forţei de vânzări directe.