Real Hypermarket intenţionează să inaugureze încă şapte magazine anul acesta în România, din care trei hipermarketuri vor fi deschise în Bucureşti şi vor funcţiona non-stop, investiţia medie pentru o unitate fiind de circa 16 milioane euro, a informat compania.
"Real a deschis în Bucureşti primul hipermarket cu program non-stop din România, urmând ca celelalte trei magazine care vor fi inaugurate în Capitală să aibă acelaşi program de funcţionare. Pe viitor, este posibil ca programul non-stop să fie extins şi în alte hipermarketuri Real din afara Capitalei", susţin reprezentanţii companiei.
Totodată, Real va schimba de la 1 februarie programul magazinelor sale din ţară care vor fi deschise cu două ore mai devreme, indiferent de ziua săptămânii, excepţie făcând hipermarketul din Bucureşti care va funcţiona în continuare non-stop.
Conceptul hipermarketului Real presupune un spaţiu de vânzare cu suprafaţa între 6.000-8.000 metri pătraţi şi un spaţiu de galerie care variază între 5.000 şi 15.000 de metri pătrati în funcţie de amplasare. Complexul comercial oferă produse de uz cotidian, de la alimente, electrocasnice, IT şi până la îmbrăcăminte, încalţăminte jucării şi altele.
Real Hypermarket, divizia de vânzări cu amănuntul a grupului german Metro a intrat pe piaţa românească în 2006 şi operează în prezent 14 hipermarketuri în ţară. Până în prezent suma totală investită în cele 14 magazine este de peste 260 milioane de euro.