Realitatea Media SA, care deţine posturile de televiziune "Realitatea TV" şi "The Money Channel" a finalizat negocierile cu grupul de presă Caţavencu pentru achiziţionarea pachetului majoritar de acţiuni. La sfîrşitul anului 2006, grupul nou creat va avea o cifră de afaceri de peste 30 de milioane de euro. Directorul general al Realitatea Media SA, Sorin Enache, a declarat că "sinergiile de business şi viteza de dezvoltare vor permite, probabil, cea mai spectaculoasă creştere în următorii 2-3 ani".Structura noului grup va cuprinde, pe lîngă diviziile de print şi TV, o nouă unitate de conţinut, New Media. În acest fel, consumatorii vor fi primii din sud-estul Europei care vor avea acces la conţinut online în timp real. Politicile editoriale vor fi specifice fiecărei unităţi de conţinut şi vor continua direcţiile deja existente, însă promovarea produselor se va baza pe strategii comune şi pe pachetele speciale de vînzări.
"Realitatea Media" a preluat grupul de presă "Caţavencu"
C.I.
Ziarul BURSA #Media-Advertising / 30 mai 2006