Redwine "toarnă valoare" peste produsele Avec Plaisir

C.P.
Ziarul BURSA #Companii #Media-Advertising / 27 martie 2009

Redwine a realizat designul de ambalaj pentru produsele preambalate ale companiei Avec Plaisir. Compania client, specializată în producerea şi comercializarea de produse preambalate (sandwich, fajitas, focacia, salată, desert) avea nevoie să-şi construiască o identitate de brand profesionistă şi distinctivă într-o categorie foarte competitivă.

Procesul de design al ambalajelor a durat circa patru luni. A fost dezvoltată o identitate de brand puternică şi relevantă care ilustrează ideea de produse sănătoase şi proaspete. Apoi a fost identificat un concept grafic care să reflecte originea franceză a produselor, concept declinat ulterior pe toate tipurile de produse.

"Ştim că prima condiţie pentru a reuşi să câştigi şi să păstrezi clienţii este calitatea şi prospeţimea produselor. Însă aveam nevoie şi de un ambalaj pe măsură, care să ilustreze beneficiile produselor oferite. În urma acestui demers de îmbunătăţire a imaginii produselor noastre, sperăm să dobândim încrederea şi aprecierea clienţilor", precizează Gregoire Biffaud, Managing Partner la compania Avec Plaisir.

"Originea franţuzească a numelui companiei, dar şi faptul că produsele sunt preparate de specialişti culinari francezi, ne-au determinat să exploatăm asocierea cu Franţa şi bucătăria acestei ţări, recunoscută în întreaga lume pentru rafinament şi inventivitate.

Designul identităţii de brand şi a ambalajului sunt corelate cu valorile brandului: calitate, inovaţie, natural, eleganţă", adaugă Veronica Oancea, Creative & CS Coordinator la Redwine.

Echipa Avec Plaisir care a participat la realizarea proiectului este formată din: Gregoire Biffaud - Managing Partner şi Irina Velaxar - Director. Din partea Redwine, au contribuit: Veronica Oancea, Creative & CS Coordinator, Iulian Dumitru - Strategy Director, Iulian Gontariu - Designer şi Elena Rodeanu - Designer.

Redwine este o agenţie independentă de strategie şi design de brand, lansată oficial la începutul anului 2008. Redwine a adus o nouă filosofie pe piaţa de branding din România - daring brands. Echipa Redwine este compusă din profesionişti care şi-au câştigat o experienţă anterioară valoroasă, lucrând pentru clienţi locali şi internaţionali. Printre clienţii agenţiei se numară: AIESEC, Avec Plaisir, Coffee Heaven, Coffee Shot, CorpMed, Covalact, Focus Internaţional, Fuchs Condimente România, GBC Consulting, Goodsys, Izzo, Kutee, Lidas, Multiserv, Snack Attack, Tonis Play, Wonderland şi ZED Tech.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

18 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9764
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7176
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3172
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9544
Gram de aur (XAU)Gram de aur393.2836

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb