Regulile de emisii Euro 7 ameninţă progresul vehiculelor electrice, conform şefului Renault

A.F.
Companii / 29 mai 2023

Regulile de emisii Euro 7 ameninţă progresul vehiculelor electrice, conform şefului Renault

Directorul general al Renault consideră că regulile de emisii Euro 7 propuse de Uniunea Europeană vor distrage atenţia industriei auto de la calea către electrificare şi a mulţumit guvernului italian pentru că se opune acestora, transmite Reuters.

Ţările şi parlamentarii UE urmează să negocieze în acest an noua propunere de legislaţie "Euro 7", care înăspreşte limitele de emisii ale vehiculelor pentru poluanţi, inclusiv oxizi de azot şi monoxid de carbon, şi este concepută pentru a se aplica maşinilor şi furgonetelor din iulie 2025 şi autobuzelor şi camioanelor doi ani mai târziu.

În acelaşi timp, Comisia Europeană a stabilit un termen limită pentru 2035 pentru eliminarea treptată a producţiei de maşini pe bază de combustibili fosili, deşi a introdus recent o scutire pentru acele vehicule care funcţionează cu combustibili electronici.

"Vor să introducă un nou regulament care ne-ar distrage atenţia de la misiunea noastră de a transforma industria", a spus Luca De Meo, un cetăţean italian care este şi preşedinte al grupului european de lobby auto ACEA, vorbind de la distanţă la un eveniment din Trento, Italia, la sfârşitul săptămânii trecute.

"Acest lucru ar necesita să punem mulţi bani pentru lucruri care nu au viitor, aşa că aş vrea ca Uniunea Europeană să-şi poată revizui intenţiile" de a aproba regulamentul Euro 7 în modul propus în prezent.

De Meo a spus că în lupta sa împotriva reglementării Euro 7, ACEA este aliniată cu guvernul italian.

"Italia a luat o poziţie foarte clară în acest sens şi îi mulţumim pentru sprijinul acordat", a spus el.

La începutul acestei luni, ministrul italian al Transporturilor, Matteo Salvini, a declarat că Italia şi aliaţii din UE "au cifrele" pentru a bloca regulamentul Euro 7.

Opinia Cititorului ( 5 )

  1. UE ar trebui sa se ocupe de emisiile toxice emanate de minele

    de carbune/lignit redeschise cu centralele aferente in Germania si Polonia si

    de tancherele "bombe ecologice" cu care se aduce gaz lichefiat din USA  

    1. Toate la timpul lor. Deocamdata scapam de sub jugul Rusiei.

      Gazprom a avut pierderi in al 2-lea semestru din 2022, profitul scazand cu 40% in 2022. 

    Ce rost mai are Euro7, din moment ce masinile cu combustie interna vor fi oricum interzise din 2035 ..?!

    1. Pai nu intelegi ca Euro 7 s-ar aplica din 2025? Pana in 2035 sunt inca 10 ani.

    Oricum masinile personale in UE vor deveni un lux. Si mobilitatea personala la fel.

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

21 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9766
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7317
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3535
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9743
Gram de aur (XAU)Gram de aur405.9099

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb