Compania "Renault Nissan România" a înregistrat, în 2004, un volum de vînzări cumulat de 13.500 unităţi pentru cele două mărci importate - Renault şi Nissan, depăşind obiectivele comerciale propuse, informează un comunicat al companiei.
Vînzările de autovehicule Renault s-au cifrat la peste 12.000 unităţi, marca Renault menţi-nîn-du-şi pentru al cincilea an consecutiv poziţia de lider pe segmentul auto de import, creşterea faţă de 2003 fiind de 19,2%, nivel situat însă sub creşterea generală a pieţei, estimată la 30%.
Cele mai bine vîndute vehicule Renault în 2004 sunt cele din familia Megane, cu 5.253 uni-tăţi, urmată de Clio cu 4.719 unităţi. O creştere semnificativă a vînzărilor Renault s-a în-registrat şi în segmentul vehiculelor utilitare, cu 121,2% mai mult decît în 2003, cele mai spectaculoase evoluţii fiind în-registrate de modelele Master (+200%), Trafic (plus 460%) şi Kangoo (+ 87,7%).
Pentru 2005, Renault şi-a propus să vîndă pe piaţa ro-mânească 13.000 vehicule, beneficiind şi de noi lansări de produse cum ar fi Modus, o alternativă în clasa mică, Grand Scenic, Megane Coupe Cabriolet.
Nissan, marca pe care "Renault Nissan România" o importă de doi ani, a înregistrat în 2004 un volum de vînzări de pes-te 1.400 unităţi, cu 51,1% mai mult faţă de 2003, peste creşterea pieţei de 30%. Cele mai căutate modele Nissan în 2004 au fost Almera (298 unităţi), Pick-up (287 unităţi), Terrano (234 unităţi). Pentru 2005, obiectivul de vînzări pentru marca Nissan în România este de 2.000 vehicule.
De asemenea, gama Nissan se va îmbogăţi în 2005 prin lansarea pe piaţa românească a modelelor Murano, Pathfinder, Navara, 350 Z, 350 Z Roadster, Micra CC.