Actualizare 19:40 Reprezentanţii Telekom România ne-au transmis prin intermediul unui comunicat de presă următoarele:
"Telekom România anunţă că la acest moment a remediat în proporţie de 80% problemele tehnice apărute în reţeaua mobilă, în cursul zilei de astăzi, care au afectat clienţii la nivel naţional. Estimăm că problemele vor fi remediate în totalitate în această seară. Ne cerem scuze pentru neplăcerile create şi vă asigurăm că depunem toate eforturile în vederea restabilirii serviciilor la parametrii normali."
--------
Foarte mulţi dintre utilizatorii reţelei mobile de voce a Telekom se plâng din cauza unor probleme tehnice. De altfel, şi compania a postat pe contul oficial de Facebook că experimentează "disfuncţionalităţi de natură tehnică", în ceea ce priveşte serviciile de voce şi date mobile.
Mai mulţi utilizatori ai reţelei s-au plâns în comentariile postării de pe contul oficial de Facebook al Telekom România că nu pot primi sau efectua apeluri şi că reţeaua de date nu este în stare funcţională. Mulţi dintre aceştia spun că locuiesc în locuri diferite din ţară, dar că problemele experimentate la utilizarea reţelei se aplică indiferent de zonă.
De asemenea, în postarea de pe Facebook, compania recunoaşte că echipele tehnice lucrează la remedierea cât mai rapidă a problemei şi că "specialiştii depun toate eforturile pentru restabilirea serviciilor la parametri normali". La momentul redactării acestui articol, reţeaua Telekom este încă inaccesibilă iar problema de natură tehnică nu a fost încă rezolvată.
"Pe fondul unor disfuncţionalităţi de natură tehnică, o parte dintre clienţii Telekom pot întâmpina dificultăţi în accesarea serviciilor de voce şi date mobile. Echipele noastre tehnice lucrează în acest moment pentru remedierea acestor disfuncţionalităţi în cel mai scurt timp posibil. Ne cerem scuze pentru neplăcerile create şi vă asigurăm că specialiştii noştri depun toate eforturile pentru restabilirea serviciilor la parametrii normali.", anunţă compania pe pagina oficială de Facebook.