În data de 31 decembrie 2024, companiile de furnizare PPC Energie şi PPC Energie Muntenia, parte din Grupul PPC în România, au fuzionat. Unificarea companiilor de furnizare într-o singură entitate legală marchează un pas strategic pentru optimizarea activităţii de furnizare a energiei electrice şi gazelor naturale, reducerea complexităţii administrative şi îmbunătăţirea experienţei clienţilor.
PPC Energie va asigura în continuare pentru clienţii săi servicii de furnizare cu valoare adăugată, cu accent pe accesibilitate şi suport personalizat.
Ca urmare a fuziunii, contractele de furnizare şi facturile clienţilor companiei PPC Energie Muntenia vor fi gestionate în continuare de către PPC Energie, fără alte modificări. Toate drepturile şi obligaţiile din contractul actual rămân aceleaşi. Totodată, produsele şi serviciile de care clienţii beneficiază în prezent vor fi asigurate în continuare, conform condiţiilor contractuale sau prevederilor legale în vigoare.
Clienţii PPC Energie vor continua să aibă acces la aceleaşi servicii şi funcţionalităţi esenţiale prin intermediul platformei online www.PPCEnergy.ro, a aplicaţiei web myppc.ppcenergy.ro şi a aplicaţiei mobile myPPC, disponibilă în mod gratuit în App Store, Google Play şi Huawei AppGallery. myPPC permite gestionarea contului personal, plata facturilor şi înregistrarea indexului. Tot aici clienţii pot accesa oferte competitive pentru energie electrică şi gaze naturale, precum şi soluţii energetice avansate, inclusiv sisteme fotovoltaice şi echipamente eficiente energetic.
Le fel ca până acum, plăţile se vor putea efectua online, prin direct debit sau transfer bancar sau din aplicaţia myPPC.
Pentru clienţii care preferă plata numerar, există automate de plată de tip self-pay, amplasate în magazinele PPC Energie din Bucureşti şi zece judeţe (Arad, Caraş-Severin, Călăraşi, Constanţa, Giurgiu, Hunedoara, Ialomiţa, Ilfov, Timiş şi Tulcea), precum şi în reţelele de magazine Profi, Auchan, Mega Image, Carrefour, Kaufland şi în alte magazine alimentare. Ca noutate, pentru a veni în întâmpinarea clienţilor care doresc să poată achita factura direct în magazinele PPC Energie, în majoritatea acestora a fost implementată o soluţie de plată prin POS.
Pentru asistenţă, clienţii pot contacta echipa PPC Energie la numărul de telefon 021.9977, apelabil din România şi din străinătate, de luni până vineri, între orele 8:00 şi 20:00, cu excepţia sărbătorilor legale. Tot la acest număr pot fi solicitate informaţii despre facturi, solduri sau contracte, iar clienţii pot activa servicii precum factura electronică. Solicitările scrise pot fi trimise la adresa de e-mail contact-energie@ppcgroup.com.
(C)