Revolut Business, aplicaţia financiară destinată segmentului de clienţi business care are sute de mii de clienţi B2B la nivel global, şi Sodexo Benefits & Rewards Services România, liderul pieţei locale de beneficii extra salariale dezvoltă un parteneriat strategic prin care companiile vor beneficia de servicii financiare şi beneficii extra salariale personalizate.
Clienţii Sodexo care optează pentru planul premium la Revolut Business în următoarele 3 luni vor beneficia de până la şase luni gratuite, potrivit unui comunicat de presă transmis redacţiei.
Conform sursei citate, companiile care optează pentru servicii bancare din partea Revolut Business vor accesa, direct din aplicaţia Revolut, oferta personalizată pentru cardul de masă Gusto, care poate fi achiziţionat la pachet cu servicii de telemedicină 24/7 şi servicii de wellbeing. Procesul de semnare şi administrare a contractelor atât cu Revolut, cât şi cu Sodexo este complet digital.
"Misiunea noastră este să creştem calitatea vieţii oamenilor şi performanţa business-urilor. Astfel, ne concentrăm mereu pe dezvoltarea de parteneriate care să adreseze cât mai multe dintre nevoile clienţilor noştri. Acest parteneriat este menit să aducă mai multă eficienţă operaţională şi financiară companiilor din România, mai ales în contextul economic fragil care se configurează, precum şi să faciliteze adoptarea soluţiilor pentru motivarea şi retenţia angajaţilor de către cât mai multe organizaţii. Uşurinţa cu care clienţii noştri pot accesa serviciile pe care le oferim este foarte importantă pentru noi, iar Revolut este un reper important în ceea ce priveşte digitalizarea produselor bancare", afirmă Manuel Fernandez Amezaga, CEO Sodexo Benefits & Rewards Services România & Bulgaria.
"Salutăm parteneriatul cu Sodexo, care se înscrie în viziunea noastră de a face economia globală accesibilă tuturor şi de a le oferi oamenilor şi companiilor produse financiare personalizate şi uşor de accesat şi de utilizat. Obiectivul nostru este să ajungem la cât mai mulţi clienţi de business printr-un set de servicii complet, integrat, care vine în întâmpinarea a cât mai multe din nevoile lor. Ne bucură să contribuim la succesul şi sustenabilitatea companiilor din România şi să avem un impact pozitiv asupra calităţii vieţii tuturor", declară Gabriela Simion, General Manager Revolut România.
Revolut Business a fost lansat în iulie 2017 în Marea Britanie şi în Europa, cu scopul de a oferi clienţilor din categoria întreprinderilor mici şi mijlocii, dar şi corporaţiilor o aplicaţie în care să gestioneze toate nevoile financiare ale propriilor afaceri. Super-aplicaţia britanică a dezvoltat peste 20 de produse care au ca principal scop optimizarea ratei de conversie şi managementul financiar eficient. În tot acest timp, sute de mii de clienţi din toată lumea, care se bazează pe serviciile Revolut Business pentru a creşte, au generat tranzacţii în valoare de peste 100 miliarde de lire sterline.
Oferta Revolut Business pentru segmentul B2B include 4 planuri (Free, Grow, Scale, Enterprise). Cu ajutorul Revolut Business, clienţii B2B pierd mai puţin timp cu aspectele administrative şi se concentrează mai mult asupra business-urilor. Din luna iunie, clienţii Revolut Business pot avea şi IBAN în lei, ceea ce face ca transferurile între companii să fie efectuate mai ieftin şi mai rapid, se precizează în comunicat.