Revolut introduce in aplicaţie cursuri şi teste de verificare a cunoştinţelor despre scam-uri, arată un comunicat de presă remis Redacţiei.
83% dintre consumatorii din România au observat o amplificare a fraudelor online şi a scam-urilor care fie i-au vizat în mod direct, fie au vizat prieteni sau cunoscuţi, arată un studiu realizat de Revolut şi Dynata.
Potrivit sursei citate, 38% au recunoscut că au fost chiar ei victimele unor fraude, în ultimul an, iar 41% au indicat că ştiu de situaţii de fraudare a unor colegi sau prieteni. Doar 17% dintre respondenţi declară că nu au remarcat o intensificare a fenomenului.
Modulul educativ este disponibil gratuit pentru cei peste 3 milioane de clienţi Revolut din România şi cuprinde 5 cursuri dedicate tipologiilor de fraude cel mai des întâlnite, se mai arată în comunicat.
Potrivit studiului Revolut, 25% dintre utilizatorii de internet se simt foarte încrezători în capacitatea lor de a identifica eventualele fraude, iar 11% nu au deloc încredere în propriile abilităţi. Majoritatea respondenţilor (65%) declară că au încredere într-o oarecare măsură în priceperea personală de a identifica elementele unor fraude.