Grupul britanic "Cadbury Schweppes", producător de dulciuri, şi-a majorat cu 18% profiturile în 2004, aşteptînd continuarea aces-tui curs şi în 2005. Cîştigul net al companiei a fost de 431 milioane lire sterline în 2004 (822,84 milioane de dolari), faţă de 366 milioane de lire în 2003. Profitul impozabil a atins 933 milioane de lire, în creştere cu numai 1%, din cauza diferenţelor de schimb valutar. Vîn-zările "Cadbury Schweppes" au sporit cu 4,7%, la 6,74 miliarde de lire (12,87 miliarde de dolari). Grupul realizează 80% din vînzările sale în afara Marii Britanii.
Directorul executiv al "Cadbury Schweppes", Todd Stitzer, declară că obiectivele stabilite pentru anul în curs vor fi realizate. Grupul şi-a stabilit noi ţinte de creştere în 2003, urmărind o majorare a vînzărilor de 3-5% pe an. "Dacă mediul comercial extern va fi, în continuare, competitiv, sîntem încrezători că avem strategia necesară atingerii obiectivelor pe 2005", a menţionat Stitzer.