"Deutsche Post DHL Group", cea mai mare companie de poştă şi logistică la nivel mondial, şi-a redus profitul înainte de interese minoritare şi taxe (EBIT) în cel de-al doilea trimestru din 2015, ca urmare a măsurilor luate în ultimele luni pentru realizarea Strategiei 2020.
Câştigul EBIT a scăzut cu 18,1% în ritm anual, la 537 milioane de euro, potrivit anunţului companiei. Rezultatul a fost afectat şi de o grevă a angajaţilor "Deutsche Post", care a diminuat câştigul cu 100 de milioane de euro.
În funcţie de aceste evoluţii, compania şi, modificat ţinta EBIT pentru întregul an curent: 2,95-3,1 miliarde de euro, faţă de 3,05-3,2 miliarde euro, cât anticipa anterior. Profitul net consolidat s-a diminuat cu 29,3% în perioada de raportare, la 326 milioane de euro.
Vânzările "Deutsche Post DHL Group", care includ efectele pozitive ale fluctuaţiilor de curs valutar, au sporit cu 7,3% în trimestrul al doilea, la 14,7 miliarde euro. Ajustate la aceste efecte, vânzările au avut o creştere organică de 0,6%, în ritm anual.
Frank Appel, directorul executiv al "Deutsche Post DHL Group", a declarat: "După executarea cu succes a Strategiei 2015, anul curent este unul de tranziţie. În trimestrul al doilea, am luat măsuri importante pentru implementarea cu succes a Strategiei 2020. Astfel, vrem să asigurăm o creştere profitabilă pe termen lung. Ca să realizăm acest lucru, rezultatele noastre au avut de suferit pe termen scurt, însă suntem convinşi că măsurile vor contribui la o creştere accelerată a profitului anul viitor şi ne vor permite să realizăm toate ţintele stabilite pentru 2016 şi mai târziu".
În primele şase luni din 2015, profitul operaţional al grupului s-a redus cu 9,1%, la 1,26 miliarde euro, iar câştigul net consolidat - cu 14,7%, la 821 milioane de euro. Vânzările au sporit cu 8,1% în primul semestru, la 29,5 miliarde euro.