Alexandra Radu devine noul partener al agenţiei Rogalski Damaschin, în urma unui proces de lărgire a nucleului de parteneri demarat acum 2 ani, deschis în continuare consultanţilor cu performanţe remarcabile din interiorul agenţiei, se arată într-un comunicat al Rogalski Damaschin, remis redacţiei. Procesul va continua ca o etapă naturală în maturizarea agenţiei a cărei dezvoltare s-a fundamentat întotdeauna pe creşterea organică a competenţelor profesionale şi loialitatea echipei, transmite sursa citată.
Alexandra Radu face parte din actuala echipă încă dinaintea creării agenţiei acum 16 ani, fiind parte din succesul său constant recunoscut la marile competiţii internaţionale sau locale de comunicare prin campanii de referinţă, potrivit comunicatului. Odată cu intrarea în nucleul de parteneri, Alexandra Radu preia şi rolul de Head of Brand Strategy, coordonând proiecte care au un accent crescut pe afirmarea brandurilor în spaţiul public, informează agenţia.
Noul rol vine ca urmare a acumulării unei expertize valoroase care permite exprimarea identităţii brandurilor în limbaj de comunicare pe care Alexandra Radu a demonstrat-o în proiecte şi campanii pentru clienţi din industrii precum cea farmaceutică, bancară, retail, real-estate, tehnologie şi FMCG, se mai arată în comunicat. Alexandra are o experienţă solidă în dezvoltarea şi implementarea unor campanii complexe de comunicare pentru clienţii agenţiei, campanii care au primit aprecierea juriilor din competiţii naţionale şi internaţionale de comunicare, precum Romanian PR Awards, Webstock, SABRE Awards, Digital Communication Awards, European Excellence Awards, potrivit sursei indicate. În 2019, una dintre campaniile coordonate de Alexandra Radu a fost plasată pe locul 2 în topul celor mai bune campanii de comunicare la nivel mondial, de către juriul Global SABRE Awards, şi a obţinut distincţia de Platinum Best-in-Show pentru regiunea EMEA, informează sursa menţionată.
Alături de Eliza Rogalski - Head of Corporate Reputation şi de Alina Damaschin - Head of Creative, rolul Alexandrei întăreşte poziţionarea agenţiei de partener legitim pentru servicii de comunicare globale, precizează sursa.
Potrivit agenţiei Rogalski "Intrarea Alexandrei în nucleul de parteneri este expresia unei viziuni la care lucrăm de peste 2 ani şi care vine să răspundă mai multor nevoi de business. Suntem o organizaţie cu creştere organică care şi-a generat întotdeauna liderii în mod natural, ca rezultat al unei culturi a învăţării, a creativităţii şi performanţelor, a loialităţii şi transparenţei. Alexandra este rezultatul acestei culturi pentru că este chiar unul din creatorii ei. Sunt fericită şi mândră pentru parcursul ei profesional şi sunt convinsă că noul rol îi va oferi toate provocările de care un lider ca ea are nevoie pentru această etapă de carieră, " a declarat Eliza Rogalski, Founder & Head of Corporate Reputation.
Conform sursei citate, "Suntem o echipă de oameni care se bazează pe oameni, pe recunoaşterea punctelor tari ale fiecărui profesionist în parte şi pe colaborare, iar împreună cu Eliza am rămas mereu fidele valorilor pe care am dezvoltat business-ul şi atente la cei alături de care l-am construit până în acest punct, la competenţele lor individuale, la caractere, la planurile lor. Alexandra are de mult timp această mentalitate de partener pe care azi o recunoaştem oficial, iar eu sunt extrem de bucuroasă de acest nou început alături de un om împreună cu care nu doar am trăit multe momente memorabile din viaţa agenţiei, dar care are mai ales maturitatea, curiozitatea şi voinţa de a construi împreună cu noi şi echipa un business puternic şi proiecte de comunicare valoroase pentru clienţi şi oameni," a declarat Alina Damaschin, Co-Founder & Head of Creative.
Potrivit comunicatului agenţiei "Le sunt extrem de recunoscătoare Elizei şi Alinei pentru încrederea arătată, o altă formă de manifestare a autonomiei şi a modului independent de lucru pe care le-am regăsit în Rogalski Damaschin încă de la început. Sunt entuziasmată de oportunităţile pe care mi le oferă noul rol, atât din perspectiva de Head of Brand Strategy, unde sper să am şansa de a lucra alături de clienţii agenţiei pentru a construi împreună proiecte de comunicare cu sens, cât şi din cea de partener, unde voi putea contribui la consolidarea unui mod de lucru fundamentat în strategie şi creativitate cu rezultate, alături de colegii mei" a declarat Alexandra Radu, Partner & Head of Brand Strategy.