Romtelecom a investit un milion de euro în primul call-center naţional care se va ocupa de promovarea şi vânzarea produselor şi serviciilor companiei atât pentru clienţii existenţi, cât şi pentru cei noi din categoria IMM-urilor, acesta fiind situat în Braşov. Call-center-ul a devenit operaţional în urmă cu trei săptămâni. George Makowski, director executiv comercial pentru segmentul business, a declarat că a rămas surprins de faptul că clienţii din categoria întreprinderilor mici şi mijlocii sunt extrem de deschişi la acest mod de promovare a produselor Romtelecom. "Reuşim să încheiem zilnic câte 100 de noi contracte, ceea ce este extrem de mulţumitor", a mai spus Makowski.
Call-center-ul are rolul de a promova serviciile companiei, de a le oferi clienţilor suportul necesar pentru a alege cele mai potrivite soluţii de comunicaţii, precum şi de a îi ajuta să achiziţioneze servicii adiţionale printr-un simplu apel. Piaţa generală de business adresată de agenţii call-center-ului este estimată la aproximativ 250.000 companii active.
"Este pentru prima dată când Romtelecom acţionează proactiv pentru a răspunde nevoilor clienţilor săi şi merge direct către aceştia cu ofertele sale, în loc să aştepte ca ei să vină către companie. Agenţii noştri vor monitoriza de asemenea şi procesul de instalare a serviciilor şi vor anunţa clienţii asupra stadiului cererilor lor. Rezultatele pe care le-am înregistrat până acum ne arată că ne îndreptăm în direcţia bună", a spus Yorgos Ioannidis, director general al Romtelecom. Acesta este singurul call-center al companiei orientat către vânzarea de produse şi servicii.
Call-center-ul are, pentru început, 46 de angajaţi, urmând ca până la finele anului să aibă 100 de salariaţi. Makowski a mai precizat că dacă noua strategie a Romtelecom se va dovedi una profitabilă se vor continua investiţiile în call-center-ul de la Braşov şi vor fi angajate noi persoane.
"Clienţii companiei au nevoie de cele mai bune servicii şi produse, precum şi de un sistem de customer performant, din partea noastră, a furnizorului, iar în ultimul an şi jumătate am făcut toate eforturile să răspundem acestor cerinţe. Interacţiunea cu clienţii este de importanţă capitală în cazul companiilor care-şi bazează dezvoltarea pe serviciile de comunicaţii. Anul trecut am micţorat timpul de răspuns în call center-urile dedicate clienţilor companii la aproximativ 20 de secunde, iar acum am creat un call center pentru a-i ghida şi sfătui pe clienţi să aleagă serviciile care li se potrivesc cel mai bine din oferta noastră. Şi avem o ofertă foarte generoasă, lansând aproape 20 de produse pentru clienţii-companii numai în 2008" ,a spus George Makowski.
Romtelecom este singurul furnizor de pe piaţa locală care oferă gratuit clienţilor săi companii varianta standard a acordului privind nivelul calităţii serviciului (SLA), garantand astfel calitatea serviciilor de voce. Romtelecom este acum lider pe piaţa accesului la Internet fix de bandă largă pentru segmentul business, cu peste 100 000 de clienţi Clicknet Business.
Interesaţi şi de GSP TV, dar numai la un preţ rezonabil
Yorgos Ioannidis a mai precizat că este interesat de "prinderea" în programul Dolce TV, platforma de cable tv pe care o deţin cei de la Romtelecom. "Noi am vrut să participăm şi la licitaţie, dar nu putem să oferim preţul cerut pe abonat de către deţinătorii GSP TV. Sigur, că, dacă preţul va fi unul rezonabil, ne vom schimba viziunea", a mai spus Ioannidis.