Romtelecom aduce instrumentele corporaţiilor din întreaga lume la îndemâna tuturor companiilor româneşti, mici, medii şi mari. De la voce la date şi dincolo de ele, la managementul comunicaţiilor şi al intreprinderii: acesta este drumul pe care Romtelecom îl propune clienţilor, prin programul Business Class. Este de fapt un turneu de conferinţe care va străbate în următoarele luni principalele oraşe ale României. Prima ediţie a seminarului are loc la Bacău, în data de 27 noiembrie.
Pe parcursul unei zile de întâlniri cu potenţialii clienţi, va fi prezentată oferta de servicii integrate a Romtelecom şi a partenerilor săi: Alcatel-Lucent, Cisco, Cosmote, IBM, Microsoft, Oracle, Tadiran Telecom. Aplicaţiile bazate pe reţeaua Romtelecom variază de la telefonie IP, Internet, hosting şi până la soft-uri profesionale de management al relaţiei cu clienţii sau al resurselor.
"Romtelecom a devenit în numai câţiva ani un operator complex de telecom, care oferă o serie completă de servicii de comunicaţii. Exploatăm şi dezvoltăm reţeaua în feluri de neimaginat până mai ieri. Însă de fiecare dată când investim ne gândim la client: în ce fel îl va ajuta asta? Care sunt nevoile pe care le putem satisface? Ştim ce îi interesează pe clienţii noştri: comunicaţiile trebuie să fie o soluţie la cheie, la un preţ avantajos, pentru ca managerii să se poată concentra pe dezvoltarea afacerii pe care o conduc," spune George Makowski, Director Executiv Comercial, Segment Business.
Romtelecom Business Class propune companiilor mai mici sau mai mari soluţii de comunicaţii flexibile: de la servicii exclusiv de voce, la internet, iar pe măsură ce firma evoluează, aceasta poate beneficia de aplicaţii sofisticate, care folosesc reţeaua deja existentă pentru a ţine legătura cu clienţii şi cu piaţa, dar şi pentru a aduce managerilor instrumente de analiză a propriilor afaceri.
Între serviciile de business ale Romtelecom se numără acum ADSL, iP Fix, VPN, Cyberhost. Costurile convorbirilor de la fix la mobil în reţeaua Cosmote, pot fi reduse cu mai mult de 25%, în funcţie de traficul generat.
Alcatel participă cu echipamente care fac posibilă, de exemplu, oferta de comunicaţii de afaceri Corporate Mobility Manager. Aceeaşi companie va prezenta o varietate de echipamente de birou, între care modemuri ADSL de ultimă generaţie.
Cisco aduce soluţia Unified Communications, pentru comunicaţii de tip Internet Protocol.
IBM aduce conceptul de Blade Center, o structură de servere care se poate extinde în siguranţă odată cu dezvoltarea afacerii.
Microsoft şi Romtelecom vor prezenta avantajele unui sistem de mesagerie Microsoft"s Exchange business-class, care integrează nu doar o funcţie de email, ci asigură servicii precum calendare partajate ale angajaţilor, liste de discuţii sau videoconferinţă.
Oracle vine cu o soluţie de gestiune a relaţiilor cu clienţii (CRM) adaptată cerinţelor de creştere ale companiilor româneşti. Împreună cu IBM, aceeaşi companie va demonstra eficacitatea soluţiilor sale de planificare a resurselor companiei (ERP).
Tadiran propune sistemul IPX Office, care integrează toate căile de comunicaţii ale unei companii, de la servicii de voce până la reţele LAN.