Cursurile postuniversitare interactive "Marketing Digital & E-Commerce: Performanţă cu AI" şi "Social Media Marketing & Inteligenţă Artificială", care încep pe 14 septembrie 2024, vor fi urmate de programe de specializare şi în alte domenii.
Cursurile sunt oferite în parteneriat cu Universitatea Româno-Americană, pionier în domeniul educaţional din România şi al colaborării cu mediul de afaceri.
Scopul igodemy.com este de a ajuta profesioniştii, managerii şi întreprinzătorii să îşi îmbunătăţească cunoştinţele pentru a înţelege şi răspunde provocărilor inteligenţei artificiale şi a o utiliza astfel la potenţialul maxim.
Experţi recunoscuţi internaţional
Alături de utilizarea instrumentelor specifice AI în crearea de conţinut, a campaniilor de marketing online sau analiza datelor, un element distinctiv al programelor igodemy.com este colaborarea cu experţi recunoscuţi atât pe plan local, cât şi internaţional, care îşi împărtăşesc cursanţilor experienţa şi cunoştinţele. Partea practică este deosebit de importantă: cursanţii vor învăţa să folosească instrumente de ultimă generaţie şi să interpreteze datele furnizate pentru a maximiza rezultatele campaniilor.
"Marketingul digital şi comerţul electronic joacă roluri tot mai importante în succesul şi consolidarea unei afaceri. Astfel, în 2028, 81% din veniturile din publicitatea digitală vor fi generate şi programate prin tehnici automate, potrivit studiilor. Până în 2030, soluţiile de comerţ electronic care utilizează AI vor ajunge la 16,8 miliarde USD", declară Adina Zara, directorul programului, Profesor Asociat în marketing digital şi analiza datelor.
Cursul "Marketing Digital & E-commerce: Performanţă cu AI"
Cursul se axează pe explorarea şi integrarea strategiilor de marketing digital şi de e-commerce cu inteligenţa artificială pentru a maximiza performanţa unei afaceri. Sunt detaliate, în premieră, programe de UX Research, pentru înţelegerea experienţei utilizatorilor pe site-uri şi în aplicaţii mobile, sau analiza datelor cu AI pentru a dezvolta strategii personalizate, necesare creşterii ratei de conversie. Module speciale sunt dedicate generării de conţinut cu ajutorul AI, optimizării SEO şi ghidurilor complete pentru campanii eficiente Google Ads.
"Social Media Marketing & Inteligenţă Artificială"
Social Media Marketing & Inteligenţă Artificială reprezintă un alt curs de specializare postuniversitară axat pe utilizarea inteligenţei artificiale în gestionarea şi optimizarea campaniilor de marketing pe reţelele sociale. Modulele se axează pe construirea, pas cu pas, de strategii personalizate care au ca obiectiv să propulseze brandul şi afacerea în mediul online, folosind cele mai noi metode şi tehnologii. Strategiile eficiente de atragere a noilor clienţi încep cu stabilirea unor obiective clare şi o targetare precisă, bazată pe o înţelegere profundă a audienţei vizate. Aceste strategii integrează tot mai mult conţinut generat cu ajutorul inteligenţei artificiale. Cursul explorează în detaliu metodele de segmentare a audienţei, optimizarea bugetului şi monitorizarea performanţei, utilizând AI pentru a îmbunătăţi comunicarea cu potenţialii clienţi.
Avantaje pentru cursanţi şi pentru companii
Cursurile igodemy.com se adresează atât profesioniştilor din marketing care doresc să se perfecţioneze, cât şi managerilor, întreprinzătorilor care vor să cunoască mai bine tehnicile de promovare online, dar şi celor care doresc să prospere într-un nou domeniu, de viitor.
Aceste cursuri în format hibrid (online şi două întâlniri în campus, prezenţa fizică fiind obligatorie doar la ultima întâlnire) sunt gândite să ofere teme de studiu de actualitate pentru participanţi din toată ţara. Se pune accentul pe oportunităţile de networking, prin meet-up-uri unice în campusul universitar al Universităţii Româno-Americane, din Bucureşti, Sector 1.
Cursanţii au acces la educaţie de top, cunoştinţe actualizate şi certificări acreditate COR, care le stimulează dezvoltarea profesională, iar companiile au posibilitatea de a investi în formarea angajaţilor cu soluţii educaţionale adaptate la cerinţele moderne ale pieţei. Toate cursurile sunt acreditate de Ministerul Educaţiei, garantând standarde ridicate de învăţare şi asigurând accesul la cunoştinţe de ultimă oră şi la noile tehnologii aplicate în marketing.
Despre Adina Zara, fondatorul igodemy.com
Cu peste 15 ani experienţă în managementul orientat către client şi un deceniu în predarea programelor academice atât la nivel de licenţă cât şi de masterat, Adina Zara generează soluţii EdTech care se aliniază nevoilor actuale din industrie.
Pasionată de inteligenţa artificială şi transformarea digitală, Adina Zara dezvoltă, împreună cu Universitatea Româno-Americană, cursuri postuniversitare acreditate, care le permit profesioniştilor să se specializeze şi să fie la curent cu noile tendinţe în domeniu.
Având un Master la Univestitatea din Liege în Marketing Internaţional şi e-Commerce şi un doctorat la ASE Bucureşti în Comportamentul Consumatorului Online, Adina Zara îşi foloseşte expertiza academică şi abilităţile antreprenoriale pentru a oferi cursanţilor cunoştinţele necesare pentru succesul în afaceri şi creşterea profesională.