Saatchi & Saatchi semnează campania de promovare pentru Flexidepozit, noul produs de economisire Raiffeisen Bank, un altfel de depozit la termen pe 4 luni.
Agenţia a dezvoltat atât strategia de poziţionare, campania de promovare cât şi denumirea noului produs care exprimă principala caracteristică a depozitului: flexibilitatea. Flexidepozit este un produs de economisire ce preia dobânzile unui depozit la termen şi flexibilitatea unui cont de economii, oferind clienţilor un mix de beneficii.
Campania de lansare a noului produs a fost integrată 360 grade, cu prezenţă pe TV, print, online, outdoor, direct marketing şi materiale indoor.
"Am căutat o modalitate simplă, clară şi educativă prin care să arătăm procesul de economisire şi care să ne permită să explicăm toate caracteristicile produsului. Am găsit-o în metafora grădinii în care sunt cultivate, în loc de legume bani. De fapt, legume facute din bani. La acest decor suprarealist am adăugat câteva elemente reale: munca în grădină, drumurile la bancă, situaţiile neprevăzute. Metafora grădinii evidenţiază astfel consecvenţa şi implicarea clienţilor în procesul de economisire. Am realizat o gradină din bani, însa nu în totalitate, dorind să subliniem faptul că doar prin munca obţii rezultate", explică creativii de la Saatchi & Saatchi.
Campania a debutat cu o promoţie: cei care accesează produsul până pe data de 4 iulie 2011, inclusiv, pot câştiga 78 de lădiţe cu bani, 3 în valoare de 5.000 Euro şi 75 de lădiţe în valoare de 500 Euro.