"Samsonite" Corp., producătorul american de genţi de voiaj cumpărat de "CVC Capital Partners" Ltd., ar putea cheltui până la 400 de milioane de dolari pe achiziţii, încercând să pătrundă în regiuni noi şi să-şi extindă portofoliul de mărci, anunţă directorul executiv Marcello Bottoli.
"Căutăm mărci care să facă cinste operaţiunilor noastre", a afirmat Bottoli, adăugând că "Samsonite" vrea să cumpere societăţi care să completeze operaţiunile sale de distribuţie şi retail.
"Samsonite", cel mai mare producător mondial de genţi de voiaj, a cumpărat, anul trecut, pachetul majoritar de la producătorul american de accesorii de lux "Lambertson Truex". "Samsonite" a făcut, recent, achiziţii în Chile, Rusia şi Turcia, înfiinţând totodată societăţi mixte în Indonezia, Malaieza şi Filipine.
În trimestrul al doilea din acest an fiscal, încheiat în 31 iulie, "Samsonite" a înregistrat pierderi de 6 milioane de dolari şi aştea-ptă pentru întreg anul profituri brute de 170 milioane de dolari, în creştere cu 20%, la vânzări de 1,2 miliarde (în creştere cu 10%).
"Samsonite" are circa 700 de magazine la nivel mondial, din care aproape jumătate sunt deţinute în mod direct.