Platforma de servicii şi abonamente medicale şi de fitness SanoPass a înregistrat anul trecut peste 10,000 de servicii medicale către cei 26,000 de abonaţi ai săi, prin intermediul celor 1.000 de clinici medicale partenere, se arată într-un comunicat de presă. Startup-ul healthtech, fondat în 2019 în România, şi-a dublat cifra de afaceri în 2021, ajungând la 2.000.000 lei.
Top 10 servicii medicale accesate de utilizatorii SanoPass în 2021 au fost: Analize Medicale (41%), Obstetrică-Ginecologie (11%), Cardiologie (5%), Medicină Internă (5%), Rezonanţă Magnetică (RMN, 4%), Stomatologie (4%), Medicina Muncii (3%), Recuperare Medicală (3%), Dermato-Venerologie (3%), Gastroenterologie (2%).
SanoPass este o platformă românească de healthtech care unifică şi digitalizează accesul la sănătate, în peste 1.000 de clinici private, de proximitate sau din reţele mari, şi peste 100 de săli de fitness. Prin clinicile partenere, SanoPass asigură accesul la peste 11,000 de medici, garantând programări cu acoperire naţională în maxim 48 de ore. Serviciile medicale sunt completate de modulul de fitness. Abonamentele SanoPass sunt în prezent implementate în peste 133 de companii mici şi medii, care oferă angajaţilor acces în platforma ca beneficiu extra-salarial, sau partenerilor şi clienţilor, în programe de loialitate şi marketing.
În 2021, aplicaţia mobilă SanoPass a fost descărcată de peste 50,000 de ori, iar platforma a ajuns la 26,000 de abonaţi şi 15,000 de utilizatori activi din România şi Republica Moldova.
SanoPass şi-a făcut debutul în 2021 şi în segmentul de fitness, lansând SanoPass FIT Festival, primul abonament de fitness din România cu servicii medicale incluse. Compania a vândut peste 500 de astfel de abonamente anuale, care au generat, într-o perioadă dificilă pentru industria de wellness din România, mai mult de 3.500 de intrări la sălile de fitness partenere.
După un an de inovaţii, lansări în premieră şi creştere susţinută, SanoPass şi-a dublat cifra de afaceri, faţă de 2021 şi a crescut veniturile lunare de la 120.000 Lei în ianuarie 2021 până la 320.000 Lei în decembrie 2021.
Unul dintre motoarele creşterii SanoPass a fost reprezentat de parteneriatele strategice dezvoltate cu mari companii de asigurări, de investiţii imobiliare, instituţii financiare şi din industria farma.
"Pandemia de Coronavirus a adus, din nou, sănătatea în prim plan, iar în acest domeniu, în România că şi în alte ţări din Europa Centrală şi de Est, avantajele aduse de digitalizare sunt un "game-changer' în industrie. SanoPass răspunde nevoilor de democratizare şi accesibilizare a serviciilor medicale şi de wellbeing, în plus parteneriatele şi complementaritatea ne-au dat avânt să creştem accelerat în 2021. Vom continua curba ascendentă şi în 2022, când planificăm să ne extindem pe încă două pieţe din Europa Centrală şi de Est, începând cu Bulgaria în trimestrul al doilea", au declarat Andrei Vasile şi Delia Iliasa, co-managing partners SanoPass.
"Ïn 2022 vom continua să dezvoltăm parteneriate, focusul nostru fiind acela de a scala şi maximiza valoarea pe care o putem crea alături de clinicile şi sălile de fitness partenere şi de clienţii noştri. Am demonstrat în 2021 că putem obţine tracţiune într-un domeniu tradiţional, aşa cum este sanatea. Lucrăm în acest moment la proiecte cu impact internaţional, care vor promova crezul SanoPass: un stil de viaţă sănătos înseamnă prevenţie medicală, mişcare şi nutriţie, iar tehnologia este cel mai bun facilitator al acestei idei".