"Volvo" AB din Suedia, al doilea producător mondial de camioa-ne, şi-a diminuat profitul în trimestrul al treilea, ca urmare a reducerii vânzărilor sale în SUA. Câştigul net al companiei a fost de 3,12 miliarde de coroane suedeze (484 milioane de dolari) ori 1,54 coroane/acţiune, cu 21% mai puţin comparativ cu profitul de 3,92 miliarde de coroane sau 1,94 coroane/titlu în trimestrul al treilea din 2006. Acesta a fost al treilea declin trimestrial consecutiv. Analiştii aşteptau un profit mai mare: 3,33 miliarde de coroane. Vânzările societăţii au sporit cu 13%, la 68,4 miliarde de coroane, ca urmare a faptului că "Volvo" a realizat două achiziţii în trimestrul al doilea.
Directorul executiv al companiei, Leif Johansson, a menţionat că, în 2007, vânzările de camioane grele vor scădea cu 30% în SUA, în condiţiile în care clienţii au cumpărat mai puţin după data de 1 ianuarie, când au intrat în vigoare normele privind emisiile de dioxid de carbon. Potrivit spuselor lui Johansson, piaţa de profil din America de Nord va ajunge la 200.000-220.000 de camioane grele.
În 2006, vânzările de camioane de peste 16 tone din SUA au totalizat 284.000 de unităţi, conform publicaţiei Automotive News.